مقالات مبلمان و صندلی اداری
طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

داشتن یک محیط اداری زیبا و جذاب مستلزم طراحی دکوراسیون اداری لاکچری است. البته طراحی داخلی لاکچری برای ایجاد فضاهای زیبا و جذاب در اتاق مدیریت و کارکنان بسیار موثر است. به همین دلیل اجرای دکوراسیون لاکچری در محیط کاری به عنوان یک روش برای بهینه سازی فضا است.

بنابراین اگر شما هم قصد تغییر دادن دکوراسیون محیط اداری هستید پیشنهاد ما طراحی دکوراسیون اداری لاکچری است. اگر در مورد این طراحی اطلاعات کمی در اختیار دارید با ما تا انتهای مقاله همراه شوید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

دکوراسیون اداری چیست؟

دکوراسیون اداری دربرگیرنده یک سری از تجهیزات شامل المان ها، طرح، رنگ و مبلمان است که استفاده از این تجهیزات در زیباسازی فضای کاری نقش بسزایی دارد. البته بهتر است در انتخاب این تجهیزات به این نکته دقت داشته باشید که رنگ ها با یکدیگر تناسب داشته باشند. از طرفی دکوراسیون اداری نیز همچون دکوراسیون منزل اهمیت ویژه ای دارد به همین علت طراحی دکوراسیون اداری لاکچری گزینه مناسبی در طراحی دکوراسیون محیط کاری است.

البته در دکوراسیون محیط کار و اداره مواردی از جمله ابعاد دیوارها، متراژ محیط، نوع کار و سلیقه نیز دخیل است. البته طراحی دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که جذابیت بالایی برای کارمندان مشتریان داشته باشد و از طرفی موجب آرامش خاطر کارمندان نیز شود. در ادامه بخش هایی از دکوراسیون اداری لاکچری را بیان خواهیم کرد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید به برخی از نکات توجه داشته باشید تا در نهایت دکوراسیونی داخلی محیط کار زیبا و جذاب به نظر برسد. دکوراسیون داخلی اداره دارای تجهیزاتی همچون کتابخانه، میز و صندلی، مبلمان، پنجره ها، دیوار و قفسه است که چیدمان این تجهیزات در دکوراسیون داخلی باید طبق اصول و قواعد خاصی چیده شود.این نکات عبارت اند از:

  • بکارگیری رنگ های مناسب

در طراحی دکوراسیون اداری باید رنگ هایی را به کار برد که متناسب با فضای کار و نوع محیط کاری باشد. رنگ یک عنصر مهم و قابل توجه در دکوراسیون است که موجب تمرکز و عدم تمرکز می شود. بنابراین برای انتخاب رنگ های مبلمان و دیوارها باید نهایت دقت را به خرج دهید و رنگ های متناسب به هم بکار ببرید.

از نظر روان شناسی نیز بکار بردن رنگ ها تاثیر زیادی بر روحیه و تمرکز کارکنان دارد. رنگ هایی همچون قهوه ای سوخته، مشکی، سورمه ای از جمله رنگ های لاکچری و سنگین هستند که البته در صورت تمایل می توانید این رنگ ها را با رنگ سفید نیز ترکیب کنید.

  • چیدمان درست وسایل

در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری باید به چیدمان وسایل در جای مناسب نیز توجه داشته باشید. به طور مسلم بکار بردن وسایل در فضای کاری و عدم توجه به چیدمان درست موجب شلوغی بیش از حد محیط کاری می شود و از طرفی موجب بر هم زدن تمرکز نیز می شود و محیط کاری را کوچک نشان می دهد.بنابراین باید وسایلی که در محیط کاری می برید چیدمان درستی داشته باشد و هر چیز در جای مشخص و مناسب قرار گیرد.

  • جنس مبلمان

برای شیک و زیبا نشان دادن دکوراسیون محیط کاری باید مبلمان مناسبی را بکار ببرید. مبلمان چرمی یکی از مبلمان اداری لاکچری است که دوام و ماندگاری بالایی دارد و از طرفی نیز بسیار زیبا و شیک است و جلوه زیباتری به دکوراسیون داخلی محیط کاری می دهد.

البته مبلمان مدرن با روکش مخمل نیز ایده خوبی در زیبا نشان دادن دکوراسیون لاکچری محیط کاری است. البته مبلمان چوبی نیز به عنوان مبلمان اداری لاکچری یکی از مبلمان پر طرفدار است که فضای زیبایی به محیط کار می بخشد.

  • نورپردازی

نورپردازی نیز یکی از بخش های طراحی دکوراسیون اداری لاکچری است که بهتر است برای نورپردازی محیط کاری از نورهای مخفی، لامپ های رنگی، لوسترهای شیک استفاده کرد.

  • نصب تابلو نقاشی و قاب عکس

در طراحی دکوراسیون لاکچری در محیط اداره می توان تابلوهای نقاشی و قاب عکس را نصب کرد. نصب تابلوهای نقاشی و قاب عکس آرامش خاصی را در محیط کاری ایجاد می کند. بنابراین می توان از تابلوهای نقاشی و قاب عکس مناسب با محیط کاری همچون مناظر طبیعی استفاده کرد.

  • استفاده از گیاهان و گل ها

به طور مسلم حضور گل ها و گیاهان همیشه تاثیر مثبتی بر مکان مورد نظر می گذارد و در انتقال احساس خوب و آرام بخش بسیار موثر است. بنابراین استفاده از گل ها و گیاهانی همچون گل دیفن باخیا و … ایده خوبی خواهد بود.

  • میز و صندلی

میزو صندلی نیز بخش مهمی در دکوراسیون اداری لاکچری خواهد داشت. بنابراین بهتر است میز و صندلی هایی انتخاب کنید که بسیار با کیفیت باشند و از طرفی استحکام بالایی داشته باشند.

سخن پایانی

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری در زیبا دیده شدن محیط کار اهمیت بالایی دارد به همین منظور برخی از افراد از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مشاوره گرفته و طراحی دکوراسیون لاکچری را به تیم متخصص و کاربلد این شرکت ها می سپارند.

اجرای دکوراسیون لاکچری در محیط کاری به عنوان یک روش برای بهینه سازی فضا است. در دکوراسیون محیط کار و اداره مواردی از جمله ابعاد دیوارها، متراژ محیط، نوع کار و سلیقه نیز دخیل است. البته طراحی دکوراسیون اداری لاکچری باید به گونه ای باشد که جذابیت بالایی برای کارمندان مشتریان داشته باشد و از طرفی موجب آرامش خاطر کارمندان نیز شود.

سوالات متداول در مورد طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

  1. دکوراسیون لاکچری اداری چقدر هزینه می برد؟
    هزینه اجرای دکوراسیون اداری به عواملی همچون وسایل و تجهیزات، مبلمان، ابعاد و متراژ، رنگ و نوع طرح، مبلمان و … دارد.
  2. در دکوراسیون اداری لاکچری اتاق مدیریت به چه شکل باید باشد؟
    اتاق مدیریت در واقع قلب و مرکز اصلی محیط کار است به این دلیل که بسیاری از افراد خاص و از دیگر شرکت ها در اتاق مدیریت برای اخذ و امضاء قرار داد با یکدیگر جلسه می گذارند که در این صورت باید اتاق مدیریت جلوه داشته باشد.
  3. دکوراسیون اداری لاکچری چه مزیت هایی دارد؟
    یکی از مزیت های اصلی دکوراسیون اداری لاکچری، زیبا سازی فضای کار و جذب مشتری است. دکوراسیون لاکچری و زیبا اثرات مثبتی بر روحیه کارکنان دارد که در بهره وری عملکرد آنها نیز نقش قابل توجهی دارد.
4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *