مقالات
مزایای خرید صندلی اداری استاندارد

مزایای خرید صندلی اداری استاندارد

خرید صندلی اداری استاندارد

بسیاری از شرکت ها و اداره ها از صندلی اداری هایی استفاده می کنند که پایه استاندارد و اصولی دارند و با این کار از بسیاری از مشکل ها از جمله کمر درد جلوگیری می کنند و بنا براین شما باید مزایای خرید صندلی اداری استاندارد را بدانید تا بتوانید از مشکلات پرهیز کنید.

مزایای صندلی اداری استاندارد

همانطور که می دانید یک صندلی اداری استاندارد از بخش های مختلفی تشکیل شده است که آن ها نیز اصول و طراحی خاصی را دارند و شما باید با مزایای خرید صندلی اداری استاندارد به خوبی آشناشوید.

  • به اندام ها و کمر افراد فشاری را وارد نکند.
  • پشتی های صندلی اداری قابلیت تنیم شدن داشته باشد.
  • در صندلی های اداری دسته و تکیه گاه ها قابل تنظیم شدن باشند.
  • سلامت جسمی افراد را حفظ کند و مشکلی برای آن ها به وجود نیاورد.
  • صندلی های اداری که به صورت استاندارد هستند نباید خیلی نرم باشند.
  • نشیمنگاه و پشتی صندلی اداری باید زاویه ای در حدود ۹۰ درجه داشته باشند.
  • عرض و عمق صندلی اداری استاندارد باید به گونه ای باشد به طوری که زمان نشستن خسته نشوید.
  • صندلی اداری باید به گونه ای باشد که بتوانید ارتفاع آن را تنظیم کنید و براساس قد خودتان تنظیم کنید.
صندلی اداری

مزایای صندلی اداری استاندارد

معایب صندلی اداری استاندارد

در قدم اول برای شما بگوییم که اصلا جمله ای با این مضمون که صندلی های اداری استاندار عیبی دارند اشتباه است ولی گاهی فروشنده ها این جمله را بیان می کنند و باد بدانید که این ها عیب و ایراد نیستند.

بسیاری از صندلی های اداری که طراحی آن ها به صورت استاندارد و سفارشی تولید می شود، امکان دارد که تولید آن ها در حجم زیادی نباشد و اگر بخواهد به دلایلی این تولید شکل بگیرد، زمان زیادی را باید صرف کرد.

به دلیل این که برای طراحی و ساخت صندلی های استاندارد از دستگاه های به روز و مواد با کیفیت استفاده می کنند و باید به این نکته توجه کنید که رابطه مستقیمی بین مراحل طراحی تا تولید با قیمت محصول وجود دارد.

نکات مهم در خرید صندلی اداری

در زمان خرید صندلی اداری باید مواردی را مورد توجه قرار دهید تا در زمان استفاده مشکلی برای شما به وجود نیاید که این موارد را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

از مزایای خرید صندلی اداری استاندارد می توان به این مورد اشاره کرد که قابلیت این را دارد که ارتفاع آن ها را می توان تنظیم کرد و شما باید متناسب با قدتان آن را به طور دقیق تنظیم کنید، به گونه ای که ارتفاع صندلی در محدوده ای باشد که کمی بالاتر تا کمی پایین تر از ارتفاع مناسب شما باشد.

صندلی باید اندازه نشیمن مناسبی داشته باشد به طوری که به اندازه مناسبی گودی داشته باشد تا بتواند قسمت پشتی پا را در بیشترین حالت پشتیبانی کند، عرض صندلی نیز باید در اندازه ۲ الی ۳ سانت پهن تر از باسن شما باشد.

نکته دیگری که مهم است این است که ساز و کار صندلی اداری استاندارد را انتخاب کنید زیرا این ساز و کارها حرکات صندلی ها و پشتی های آن ها را کنترل می کنند، این ساز و کار ها همان پیچ ها و اهرم هایی هستند که در قسمت زیرین صندلی ها وجود دارد.

نکته ی دیگری که در مزایای خرید صندلی اداری استاندارد وجود دارد این است که می توان عمق نشیمن را تنظیم کرد و زمانی نشیمن در جایگاه درستی قرار گرفته لست که بین جلوی صندلی و پشت زانوی شما به اندازه دو الی چهار انگشت فاصله باشد.

خرید صندلی اداری

نکات مهم در خرید صندلی اداری

صندلی اداری مدیریتی پیلو

زمانی که می خواهیم به معرفی یک صندلی بپردازیم باید بدانید که چه مواردی در ساخت آن موثر بوده است.

در صندلی اداری مدیریتی مدل پیلو باید دقت داشته باشید که پایه آن به صورت پنج پر آلومینیومی است که با چرخ های PU همراه است و مکانیزمی که در آن استفاده شده است از نوع مکانیزم های سینکرون است که این امکان را دارد که صندلی مدیریتی را در زاوه های مختلفی قفل کنید.

نوع جکی که در این نوع از صندلی ها استفاده شده است، جک های کورس است که اندازه ای در حدود ۸ سانتی متر دارد. دسته صندلی اداری مدیریتی از جنس فلزی است که پد های دسته که هم رنگ با روکش های صندلی است ساخته شده است.

مورد آخری که بسیار مهم است در این نوع از صندلی ها، اسفنج و فوم استفاده شده در آن ها است. زیرا فومی که در آن ها کار شده است از نوع فوم سرد است که بهترین نوع است زیرا از تغییر حالت صندلی ها جلوگیری می کند و برای راحتی بیشتر مصرف کننده ها لایه ای در آن استفاده می کنند که لایکو است.

صندلی اداری پیلو

صندلی اداری مدیریتی پیلو

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل در مورد مزایای خرید صندلی اداری استاندارد، معایب صندلی اداری استاندارد و نکاتی که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنیم را برای شما شرح دادیم و بهتر است در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید.

سوالات متداول مزایای خرید صندلی اداری استاندارد

  1. خصوصیات صندلی استاندارد اداری بع چه صورت است؟
    پشتی صندلی باید حالت فنری داشته باشد، نشیمنگاه صندلی متعادل و نرم باشد، از سطح زمین مناسب ترین ارتفاع را داشته باشد، صندلی استاندارد اداری سر نباشد، جنس و رویه صندلی با کیفیت باشد، طول نشیمنگاه و پشتی صندلی به گونه ای باشد تا به ستون فقرات آسیب وارد نکند.
  1. صندلی اداری چه مزایایی دارد؟
    صندلی های اداری که استاندارد هستند دارای ویژگی هایی هستند که شامل صندلی های اداری که به صورت استاندارد هستند نباید خیلی نرم باشند، در صندلی های اداری دسته و تکیه گاه ها قابل تنظیم شدن باشند، به اندام ها و کمر افراد فشاری را وارد نکند، سلامت جسمی افراد را حفظ کند و مشکلی برای آن ها به وجود نیاورد و پشتی های صندلی اداری قابلیت تنیم شدن داشته باشد.
  1. در خرید صندلی چه عواملی مهم هستند؟
    نکته ای که در خرید مهم است این است که ساز و کار صندلی اداری استاندارد را در نظر بگیرید، ارتفاع، برند، طرح، جنس پارچه و عوامل دیگری که در متن به آن ها اشاره کردیم.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *