مقالات مبلمان و صندلی اداری
میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

زمانیکه وارد شرکت ها و اداره جات مختلف می شوید با انواع میز کامندی روبرو می شوید که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. میزهای کارمندی استاندارد دارای طرح ها و رنگ های متنوع بسیاری می باشند که شما می توانید از میان آنها گزینه ای که بیشتر مورد پسندتان می باشد را انتخاب و خریداری کنید. حتما برایتان پیش آمده است که قبل از خرید این سوال در ذهنتان نقش بسته باشد که میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟، برای اطلاع از این مسئله با ما تا انتهای این مقتله همراه باشید.

مجموعه میزهای کارمندی که تحتت عنوان میزهای استاندارد کارمندی در بازار موجود می باشند ارتباط مستقیمی با سلامت جسم و بدن شما دارند و می توانند بر میزان بهره وری کار شما تاثیر زیادی بگذارند.

بنابراین نیاز است که حتما در زمان خرید به استاندارد بودن میزی که انتخاب کرده اید دقت داشته باشید زیرا که این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

در متن قبلی به این موضوع اشاره کردیم که میزهای کارمندی استاندارد، دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند  و در ابعاد مشخصی هم تولید می شوند.

شما دوستانی که قصد خرید چنین میزی را دارید باید بدانید که عوامل زیادی وجود دارند که می توانند در استاندارد بودن میز تاثیر بگذارند.

اینکه شما می خواهید چه نوع میز کارمندی را خریداری کنید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. زیرا قطعا به دنبال گزینه ای هستید که بتوانید برای سال های طولانی از آن استفاده کنید.

به همین منظور در این بخش می خواهیم به این پرسش اشاره کنیم که میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ و شما را با چند مورد از مهمترین ویژگی های مربوط به میزهای کارمندی بیشتر آشنا کنیم.

  • ارگونومی داشتن میزها
  • شکل و طرح میز کارمندی استاندارد
  • فضای نگهداری وسایل روی میز
  • بهره وری را افزایش دهد
قیمت میز کارمندی استاندارد

میز کارمندی استاندارد

ارگونومی داشتن میزها

اولین مورد از ویژگی های مهم مربوط به میزهای کارمندی، ارگونومی بودن آن ها است.

قطعا با مطالعه مقالات مختلف می دانید که منظور از ارگونومی بودن میز اداری چیست؟! ارگونومی به معنای استفاده کردن از اطلاعات علمی در مورد انسان می باشد که از آن ها برای محیط های ادرای استفاده می شود.

بر همین اساس است که میزهای کارمندی استاندارد دارای ویژگی های مختلفی می باشند. معمولا استانداردترین ارتفاعی که برای این مدل میزها و مبلمان اداری در نظر گرفته می شود 75 سانتیمتر می باشد.

اما، آنچه که در این مورد بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد و شما باید نسبت به آن مطلع باشید این است که ارتفاع عنوان شده برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که دارای قد عادی و متوسط می باشند.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستند که قد بلند دارید و یا قدتان کوتاه است برای خرید میز کارمندی استاندارد باید به عوامل بسیار زیاد دیگری هم توجه داشته باشید تا بتوانید یک میز کامندی مناسب را خریداری کنید.

مسئله و نکته مهم بعدی برای درک بهتر این مسئله که میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟، درباره میزهای ارگونومی این است که در زمان نشستن شما پشت این میزها برای اینکه پاهایتان به راحتی روی زمین قرار بگیرند باید فضای کافی در اختیار داشته باشید.

شکل و طرح میز کارمندی استاندارد

درباره شکل و طرح میزهای کارمندی استاندارد باید بگوییم که شبیه میزهای قدیمی نیستند. شما باید این مدل میزها را با توجه به محیط کاریتان و فضایی که می خواهید میز را در آنجا قرار دهید خریداری کنید.

سطح این مدل میزها حال چه به صورت مستطیل شکل باشند و چه دایره ای شکل بسته به نیاز شما متفاوت می باشند.

بنابراین، در زمان خرید باید یکی از مناسبترین آن ها را خریداری کنید. میزی که سطح روی آن در اندازه استاندارد باشد تا شما به راحتی بتوانید وسایل خود را که به آن ها نیاز دارید روی میز قرار دهید.

نیاز افراد به سطح روی میز متفاوت می باشد و به همین خاطر است که ابعاد سطح روی میزهای کارمندی بسیار متنوع می باشند.

اما، نکته مهم درباره تمام آن ها این است که اندازه ابعاد استاندارد باشد و این مسئله بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد.

شکل و طرح میز کارمندی استاندارد

فضای نگهداری وسایل روی میز

در ادامه این مطلب که صحبت درباره میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ می باشد، می خواهیم کمی اطلاعات درباره فضای نگهداری وسایل روی میز در اختیارتان قرار دهیم.

شاید ندانید که میزهای اداری و کارمندی استاندارد باید از سطح رویی خاصی برخوردار باشند که به راحتی بتوان درون آن ها شلف ها و کشویی را جهت نگهداری از وسایل قرار داد.

داشتن چنین قسمت هایی برای میز اداری چندان هم ضروری نیست. اما، اگر میز کارمندی با چنین فضاهایی را در اختیار داشته باشید بدون شک همیشه روی میز کار شما مرتب، تمیز و خلوت خواهد بود

تعداد شلف ها و کشوهای میز بسته به نیاز شما متفاوت می باشند برخی از میزهای کارمندی استاندارد دارای کشوهای متنوع می باشند و برخی کشوهای زیادی دارند.

بهره وری را افزایش دهد

آخرین مورد هم افزایش بهره وری کار کارمندان می باشد. مطلبی که در پاراگراف های ابتدایی هم به آن اشاره ای مختصر کرده ایم.

شاید این مسئله کمی باورش برایتان سخت باشد که میز کارمندی استاندارد می تواند در بهره وری کاری شما تاثیر زیادی داشته باشد.

باید بگوییم، که این مسئله کاملا باور کردنی است زیرا که کارمندان با در اختیار داشتن یک میز کارمندی استاندارد خیلی راحتر می توانند به کارهای خود بپردازند و احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

به خاطر داشته باشید که ایجاد فضای کاری جذاب و راحت برای کارمندان آن ها را بیشتر جذب کار خواهد کرد و تمایل بیشتری دارند تا ساعت ها در محیط کاری خود حضور داشته باشند.

بنابراین، در چنین شرایطی بهره وری افزایش پیدا خواهد کرد. پس حتما در انتخاب میزهای کارمندی استاندارد دقت زیادی به خرج دهید.

خرید با کیفیت ترین میز کارمندی استاندارد

فضای نگهداری وسایل روی میز

در نهایت

شما دوستان می توانید برای خریدی مطمئن با مشاوران ما از طریق سایت goldsit.ir در ارتباط باشید و با راهنمایی که دریافت می کنید اقدام به خرید مبلمان اداری مورد نظرتان کنید.

امید است که موارد عنوان شده در این مطلب توانسته باشند پاسخگوی پرسش شما دوستان در این مورد باشند که میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

سوالات متداول میز کارمندی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

  1. ابعاد یک میز استاندارد چقدر است؟
    حداقل عرض یک میز مستقل بین 48 تا 72 اینچ، عمق بین 24 تا 36 اینچ و ارتفاع حدود 30 اینچ است.
  2. ارتفاع میز استاندارد چقدر است؟
    حدود 28 و 30 اینچ قد
  3. عمق میز خوب چقدر است؟
    عمق استاندارد میز برای یک میز اداری بین 26 تا 36 اینچ است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *