مقالات مبلمان و صندلی اداری
خرید میز و صندلی اداری سال 2022

خرید میز و صندلی اداری سال 2022

میز و صندلی اداری یکی از اجزای اصلی انواع دکوراسیون های اداری به شمار می رود. در واقع به همان نسبت که طراحی و قرارگیری هر جزء از دکوراسیون اداری از اهمیت ویژه ای قرار دارد استفاده و انتخاب میز و صندلی اداری نیز می تواند مهم باشد. به عبارت دیگر زمانی که کارمند روی صندلی یا پشت میز خودش احساس راحتی نکند به تدریج این قضیه در بازدهی مطلوب وی نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

از مهم ترین تجهیزاتی که هر اداره و شرکتی برای زیباتر و تکمیل شدن دکوراسیون داخلی محل کار خود به آن نیاز دارد میز و صندلی اداری است که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد. برای خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشند و اصول استاندارد در آن ها نیز به خوبی رعایت شده باشد بهترین کار این است که به یکی از معتبرین مراکز و فروشگاه هایی مربوط به این محصولات مراجعه کنید.

خب، شاید برای شما دوستان عزیزی که در این زمینه اطلاعات زیادی ندارد کمی پیدا کردن یک مرکز خرید میز و صندلی ادرای کار خیلی سخت و دشواری باشد. اما اصلا خودتان را ناراحت کنید. مراکز خرید و فروش میلمان اداری در تهران بسیار زیاد می باشند و هر یک سعی کرده اند تا از برندهای شناخته شده و بسیار خوبی در مجموعه کارهای خود برای مشتریان قرار دهند.

آنچه که شما عزیزان باید قبل از هرگونه اقدامی برای خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ به آن توجه زیادی داشته باشید بودجه و هزینه ای است که در اختیار دارید. شما ابتدا باید بدانید که برای کالای مورد نظرتان تا چه اندازه می خواهید هزینه کنید و بعد از آن به آنالیز و بررسی فروشگاه ها و مراکز مربوطه در این زمینه بپردازید. ناگفته نماند که روش های خرید می توانند به صورت آنلاین و حضوری انجام شوند.

قیمت میز و صندلی اداری

خب، باید خدمت شما دوستان عزیزی که قصد خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ را دارید بگوییم که عوامل و موارد مختلف زیادی هستند که در تعیین و انتخاب قیمت میز و صندلی اداری دخیل می باشند. پس، نیاز است که حتما درباره این عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی داری بخوبی اطلاعات به روزی در اختیار داشته باشید. از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت خرید میز و صندلی اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برند و شرکت تولید کننده میزو صندلی اداری
  • محل تولید می زو صندلی
  • کیفیت و نحوی تولید
  • طراحی ، جنس و مواد اولیه در میز و صندلی اداری
  • یراق آلات مورد استفاده
  • میزان تیراژ سفارش و تولید
  • ضمانت برای میز و صندلی اداری
  • خدمات پس از فروش

از همین رو خرید میز یا هر نوع صندلی اداری باید بنابر معیارهای خاصی صورت گیرد. به عبارت دیگر چنین نیست که فقط خرید صندلی یا میز اداری بتواند مشکل را به تنهایی رفع کند بلکه لازم است نیازهای کارکنان در این زمینه در نظر گرفته شود و در صورت لزوم از مشاوره فروش در این زمینه نیز استفاده شود تا بتوان خرید میز و صندلی اداری موفقیت آمیزی را تجربه کنید. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تجهیزات اداری و نحوه انتخاب آن کسب نمایید از شما دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید. قطعا پس از پایان یافتن این مطلب می توانید با خیال راحت در زمینه انتخاب و خرید اقدام کنید.

برای خرید تجهیزات اداری از کجا شروع کنم؟

خرید میز اداری در واقع یک تصمیم گیری اساسی برای ایجاد تحول در محیط اداری می باشد بنابراین باید حساب شده و هوشمندانه صورت گیرد. به عبارتی خرید و انتخاب صندلی اداری بدین منظور فقط انتخاب و هزینه کردن مبلغی برای خرید میز و صندلی اداری کافی نیست بلکه لازم است تا خریدار با معیارها و ضوابط خرید این محصول نیز آشنایی کامل داشته باشد. برخی از مهمترین مواردی که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید و انتخاب مبلمان اداری باید بداند را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

انتخاب میز و صندلی اداری منطبق با نیازهای کارکنان

بدین معنی که باید بداند برای چه بخشی از اداره باید اقدام به خرید صندلی استاندارد کند، به عنوان مثال در مواردی که کارمند لازم است تا از جای خودش بلند شود یا مرتب در حال حرکت باشد مانند اغلب کارمندان بانک یا اداراتی که به نوعی با مراجعین بیشتری در تماس هستند باید صندلی اداری مورد نظر برای وی قدرت مانور یا سرعت عکس العمل بیشتری داشته باشد. از طرفی نوع میز انتخابی نیز باید به گونه ای نباشد که صندلی در آن گیر کند و به اصطلاح بیشتر دست و پاگیر باشد.

همچنین باید فردی که قصد دارید تا به عنوان کارپرداز یا مسئول خرید اموال اداری اقدام به خرید لوازم اداری می کند توانایی تشخیص میز و صندلی های اداری، مدیریتی یا رایانه و سایر موارد را نیز داشته باشد و طوری نباشد که میز مدیریت را برای فضای محدود یک بخش اداری با مراجعین متعدد انتخاب کند که در این صورت خرید هوشمندانه و به تبع آن انتخاب درستی انجام نگرفته است.

در نظر گرفتن هزینه های خرید انواع میز و صندلی اداری

برای خرید انواع میز و صندلی اداری لازم است تا هزینه های مورد نظر بدین منظور از پیش تعیین شود.در واقع باید با یک رویکرد مناسب به این قضیه پرداخته شود که کیفیت بر هزینه های خرید برتری دارد و از همین رو اگر قرار بود این محصول با قیمتی بالاتر از مبلغ تعیین شده نیز خریداری شود بتوان هزینه مورد نظر را تامین کرد. توجه داشته باشید که قیمت انواع صندلی مدیریتی و میز اداری نیز با توجه به نوسانات بازار می تواند تغییر پیدا کند.

 

انتخاب نوع و جنس میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری در اشکال و همچنین ابعاد مختلفی در بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال بعضی از صندلی ها دارای دسته ثابت و برخی دیگر دارای دسته قابل تنظیم هستند. همچنین ارتفاع صندلی ها در مقایسه با یکدیگر بسیار متفاوت است و باید با توجه به نوع کاربری و خصوصیات فیزیکی فرد از قبیل وزن و قد و سایر خصوصیات وی، لوازم اداری مناسب خریداری شود. جنس میز ممکن است از شیشه یا ام دی اف و چوب باشد.

معمولا انواع میزهای چوبی و ام دی اف در محیط های داری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. صندلی های دارای جک بالابر و قابل تنظیم نیز در بیشتر ادارات به دلیل کاربردهای متنوع و راحتی کارمند از هر نظر بر سایر نمونه ها و مدل های مختلف ترجیح داده می شوند و باید جنس جک ها به صورتی باشند تا برای استفاده های طولانی مدت مشکلی پیش نیاید.

مرکز خرید میز و صندلی اداری

بورس میز و صندلی اداری تهران را می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری یعنی از طریق وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی انجام دهید. هر چند خرید به صورت حضوری به دلیل اتلاف وقت و انرژی و همچنین بازدیدهای متعددی که پیش روی خریدار است ممکن است مشکلاتی را برای فرد به وجود بیاورد چرا که باید بدین منظور از فروشگاه های مختلفی بازدید نماید که عملا این کار در بسیاری مواقع برای مشتریان غیر ممکن است.

از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا و استفاده از روش خرید آنلاین می توان بهترین راه خرید در شرایط کنونی روش خرید به صورت اینترنتی از فروشگاه های خوشنام و با سابقه می باشد. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی و معتبر گلدسیت می باشد که در زمینه تولید، طراحی و عرضه انواع صندلی کارمندی دارای تجارب درخشانی می باشد. شما می توانید به منظور خرید انواع میز و صندلی اداری به وب سایت گلدسیت مراجعه نموده و پس از روند خرید محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

نکات طلایی خرید لوازم اداری

تجهیزات اداری مانند هر محصول دیگری باید دارای ویژگی های خاصی باشد که بتوان با در نظر گرفتن این ویژگی ها نسبت به خرید آن اقدام کرد. برخی از مهمترین نکاتی که می تواند منجر به خرید موفقیت آمیز صندلی اداری شود عبارتند از:

  1. قابلیت جابجایی آسان
  2. ابعاد مناسب و ظرفیت استاندارد
  3. قابلیت تنظیم
  4. ماندگاری و دوام بالا
  5. طراحی زیبا و مناسب
  6. دارا بودن گارانتی معتبر

البته قبل از این که هر یک از موارد فوق را برای شما تشریح کنیم باید به این نکته نیز توجه داشته که شما می توانید تمام این ویژگی ها را به تنهایی در میز و صندلی اداری که در گلدسیت ارائه شده اند پیدا کنید. بنابراین زمانی که به این ویژگی ها اشاره می کنیم در واقع شناسه ای برای هر یک از صندلی ها و میزهای استاندارد و با کیفیت گلدسیت ارائه داده ایم که می تواند به شما در این زمینه حق انتخاب بدهد و در نهایت خرید این محصول برای شما از هر نظر مقرون به صرفه باشد.

قابلیت جابجایی آسان صندلی های اداری گلدسیت

صندلی های اداری گلدسیت دارای پایه های قابل تنظیم می باشند. همچنین صندلی های اداری مجهز به چرخ های متحرک بوده که می تواند جابجایی و سرعت عکس العمل کارمندان را به خصوص در اماکنی که با تعدد ارباب رجوع مواجه هستند افزایش دهد. این قضیه در مورد میزهای اداری نیز صدق می کند. به طوری که طراحی این نوع میزها به گونه ای انجام گرفته که غیر از جاگیر نبودن در محیط های اداری دارای پایه های قابل تنظیم مطابق با شیب محل مورد نظر می باشد. همچنین وزن این نوع میزها نیز کمتر از حد معمول بوده و به راحتی می توان آن را با تغییر چیدمان داخلی از یک نقطه به نقطه ای دیگر انتقال داد.

صندلی اداری مشکی

قیمت صندلی اداری

ابعاد مناسب و ظرفیت استاندارد

اصولا در طراحی لوازم اداری، ارتفاع و ابعاد آن مناسب برای محیط های اداری در نظر گرفته شده است. یعنی اینطور نیست که وزن صندلی از حد استاندارد بیشتر بوده و ارگونومیک بودن انواع صندلی به منظور رفاه حال بیشتر کاربران و حفظ سلامتی آنها صورت گرفته است. یعنی غیر از طراحی زیبا و شکیل این نوع صندلی و میز می توان بر اساس وزن و قد از نوع صندلی اداری خودتان استفاده کنید.

اگر این معیار رعایت شود یعنی در واقع می توانید عمر مفید صندلی اداری خودتان را تا حدود زیادی بالا ببرید. البته در خصوص صندلی های اداری نیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید صندلی های اداری به خصوص انواع صندلی اداری که در وب سایت گلدسیت جهت فروش ارائه شده اند می توانند اوزان بالا را نیز تحمل کنند. هر چند یک صندلی استاندارد باید بتواند وزن بیشتر از 100 کیلوگرم را نیز تحمل کند ولی این نوع صندلی ها می توانند به راحتی وزن بین 150 تا 160 کیلوگرم را نیز پوشش دهند.  در این نوع این صندلی ها همچنین کفی و پشتی بسیار مقاوم و رویه ضد لیز مانع سقوط فرد می شود.

قابلیت تنظیم صندلی های اداری

شما می توانید ارتفاع پشتی صندلی را به میزان دلخواه تنظیم نمایید. در خصوص میز اداری نیز می توانید با تنظیم پایه های آن ارتفاع مورد نظر را برای تسلط بر سطح کارتان به دست بیاورید. جک بالابر و تنظیم کننده دستی و اتوماتیک و آپشن های های متعددی که صندلی های اداری از آن برخوردار هستند بخش دیگری از کیفیت ساخت این محصول را به نمایش می گذارند. میز اداری باید طوری انتخاب و تنظیم شود که بتوانید بر آن مسلط باشید و بنابراین همزمان با انتخاب صندلی باید در زمینه خرید و انتخاب میز اداری نیز باید دقت و توجه کافی داشته باشید.

ماندگاری و دوام بالا

بهره مندی از متریال و مواد اولیه با کیفیت موجب شده است تا انواع میز اداری از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. جنس پارچه هایی که در پشتی و نشیمنگاه صندلی به کار رفته است از بهترین پارچه های ضد رطوبت و با کیفیت می باشد. همچنین انواع میز اداری نیز از این نظر  از مواد درجه یک غالبا از جنس ام دی اف یا چوب مرغوب تولید می شوند.  بهره گیری از مواد درجه یک در تولید میز و صندلی اداری توانسته است این نکته را به اثبات برساند که برای حفظ شادابی و سلامت محیط کار لازم است تا از بهترین ها  استفاده کنید. این محصولات که با دقت و حساسیت ویژه ای توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند از هر نظر توانسته است مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان و کاربران قرار گیرد.

طراحی زیبا و مناسب تجهیزات اداری گلدسیت

تجهیزات اداری توسط تیم های طراحی با بهره گیری از تجهیزات  و دستگاه های پیشرفته  برش خورده و تولید شده اند. یعنی همواره می توان بین تجهیزات اداری و صندلی و مبلمان منزل تفاوت قائل شد. این تفاوت حاصل خلاقیت طراحان مختلف در این زمینه است. در واقع نوع ساخت صندلی تولید شده گواه این مدعا است که مطابق با فضاهای مدرن می توان از بروز هرگونه ناهنجاری در فرم و شکل این محصولات نیز پیشگیری کرد. مشتریان حق دارند غیر از کاربردهای این دو محصول همچنین شاهد زیبایی ها و ظرافت های کار نیز باشند. بنابراین طراحی بی نظیر این صندلی ها که به کمک کارشناسان عرصه سلامت نوید بخش صندلی های لوکس اداری محافظ کارکنان در زمان نشستن طولانی مدت پشت سیستم می باشند.

میزهای اداری همچنین در انواع میزهای شکیل در مدل های مختلفی از قبیل میزهای مدور، u  شکل، L شکل و مستطیلی تولید می شوند. این نوع میزها از دریچه مخصوص کابل های شبکه و سایر اتصالات نیز برخوردار می باشند. در واقع تنوع این محصولات می تواند انتخاب و خرید را برای مشتریان راحت تر کند.

دارا بودن گارانتی معتبر

میز یا صندلی موجود در گلدسیت  به عنوان یک وب سایت معتبر در زمینه فروش انواع محصولات اداری از ضمانتنامه معتبری برخوردار هستند. گارانتی مدت دار می تواند به استفاده کننده این امکان را بدهد که در طولانی مدت با خیال راحت از این محصول استفاده کند و در صورتی که صندلی یا میز مربوطه دچار نواقصی شود از خدمات گارانتی مورد نظر به منظور رفع مشکلات فنی و جایگزینی آن  بهره مند شود. مدت زمان گارانتی این محصولات از 6 ماه تا 3 سال می باشد. فراموش نکنید خرید از گلدسیت می تواند از هر نظر برای شما  مقرون به صرفه باشد با خرید از این وب سایت معتبر می توانید از ایمنی و ماندگاری این محصولات لذت ببرید.

انواع میز و صندلی های اداری

همانطور که مطلع هستید میز و صندلی های اداری، دارای طرح ها و مدل های مختلف با کاربردهای متفاوت می باشند. بنابراین شما دوستان عزیزی که قصد خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ دارید باید ابتدا مشخص کنید که به دنبال کدام یک از انواع میز و صندلی اداری و برای چه بخشی از شرکت و دفتر کار خود می باشید. مجموعه میز و صندلی های موجود در بازار عبارتند از:

  1. میز و صندلی اداری مدیریت
  2. میزو صندلی اداری کنفرانس
  3. میزو صندلی کارمندی
  4. میزو صندلی کامپیوتر

روش های مختلف خرید میز و صندلی اداری

همانطور که مطالب بالا هم عنوان کرده ایم روش های خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ از مراکز و فروشگاه های مربوطه بسیار متنوع و مختلف می باشد.

شرایط اقتصادی این روزها به گونه ای است که هر روز شاهد افزایش قیمت کالاهایی هستیم که در زندگی روزمره خود به آن ها نیاز داریم. به همین خاطر است که اغلب مراکز و فروشگاه هی میز و صندلی اداری برای اینکه بتوانند مشتریان سابق خود را حفظ کرده و در عین حال مشتری جدید جذب نمایند روش های مختلفی را برای خرید و فروش کالاهای اداری خود در پیش گرفته اند.

یکی از این روزهای خرید، خرید به صورت اقساطی می باشد که خداروشکر متقاضیان زیادی دارد. در این روش شما می توانید با توجه به شرایطی که مراکز خرید میز و صندلی اداری مشخص کرده اند، تجهیزات اداری مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید و طبق آن قرار داد و شرایط هزینه های آن ها را پرداخت کنید.

اما علاوه بر این روش اقساطی، روش های دیگری هم هستند که برخی دیگر از مراکز مربوط به خرید میز و صندلی اداری سال ۲۰۲۲ از آن ها پیروی می کنند که به شرح زیر می باشند.

  • روش خرید و فروش نقدی
  • روش خرید و فروش چکی
  • روش خیرد و فرش اعتباری

سخن پایانی

در پایان باید گفت صندلی های اداری ایرانی نیز به کیفیت صندلی های خارچی می باشند. می توان این موضوع را از ماندگاری و دوام بالای آنها فهمید و همچنین به این موضوع باید توجه داشت که گارانتی معتبر این صندلی ها باعث افزایش کیفیت آنها نیز می شود. 

سوالات متداول صندلی و میز اداری

  1. در خرید لوازم های اداری چه نکاتی مهم است؟
    قابلیت جابجایی آسان، ابعاد مناسب و ظرفیت استاندارد، قابلیت تنظیم، ماندگاری و دوام بالا، طراحی زیبا و مناسب و دارا بودن گارانتی معتبر
  2. دوام و ماندگاری بالای لوازم به چه دلیل است؟
    بهره مندی از متریال و مواد اولیه با کیفیت موجب شده است تا انواع میز اداری از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. جنس پارچه هایی که در پشتی و نشیمنگاه صندلی به کار رفته است از بهترین پارچه های ضد رطوبت و با کیفیت می باشد.
  1. نوع و جنس میز ها و صندلی های اداری چیست؟
    جنس میز ممکن است از شیشه یا ام دی اف و چوب باشد. معمولا انواع میزهای چوبی و ام دی اف در محیط های داری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. صندلی های دارای جک بالابر و قابل تنظیم نیز در بیشتر ادارات به دلیل کاربردهای متنوع و راحتی کارمند از هر نظر بر سایر نمونه ها و مدل های مختلف ترجیح داده می شوند و باید جنس جک ها به صورتی باشند تا برای استفاده های طولانی مدت مشکلی پیش نیاید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *