مقالات مبلمان و صندلی اداری

رنگ بندی مبلمان راحتی جدید

یکی از مواردی که در زمان انتخاب و خرید مبلمان اداری و غیر اداری باید به آن توجه داشته باشید رنگ بندی آن ها می باشد. شما دوستان عزیز بعد از اینکه تصمیم خود را گرفتید که چه سبک مبلمانی را می خواهید خریداری کنید( مبلمان راحتی جدید، مبلمان اسپرت، مبلمان کلاسیک) باید در انتخاب رنگ آن ها هم توجه زیادی داشته باشید. این روزها مبلمان های راحتی طرفداران بسیار زیادی دارند و اغلب دوستان به دنبال این مدل مبلمان ها می باشند به همین منظور ما تصمیم گرفته ایم تا امروز و در این مقاله شما را راهنمایی کنیم تا به درستی بتوانید برای رنگ بندی مبلمان راحتی جدید که قصد خرید آن را دارید تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین ترکیب رنگ مبل راحتی

قبل از آنکه بخواهیم به سراغ این مسئله برویم که برای رنگ بندی مبلمان راحتی جدید باید چه کار کنیم و به چه مواردی توجه داشته باشیم لازم دانسته ایم کمی درباره این مسئله به صورت کلی با شما صحبت کنیم. اینکه شما عزیزان چه مدل مبلمانی را می خواهید انتخاب کنید کاملا سلیقه ای می باشد اما انتخاب رنگ آن ها مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است که می تواند در تصمیم گیری نهایی شما تاثیر زیادی داشته باشد.

رنگ مناسب مبلمان راحتی

نمونه مبلمان اداری جدید

اینکه شما بتوانید با توجه به طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار خود مناسب ترین رنگ را برای مبلمان راحتی جدید و ارزان خود انتخاب کنید بسیار مهم می باشد. از آنجایی که این روزها به خاطر افزایش قیمت ها کمی خرید این مدل کالاها کار سخت و دشواری شده است و با توجه به صرف هزینه و انرژی که برای این کار باید خرج کنید قطعا در زمان انتخاب و خرید باید درصد خطا و اشتباه کمتری داشته باشید.

به چه مدل مبل هایی مبل راحتی می گویند؟

این مدل مبلمان ها که بیشتر برای فضاهای مینیمال گزینه بسیار مناسبی می باشند در حقیقت نوعی کاناپه هستند که به صورت دو نفره و سه نفره ساخته و تولید می شوند. مبلمان های راحتی از سری مبلمان هایی هستند که در کشور ایران به صورت سرویس های 7 نفره نیز استفاده می شوند. در ساختار و طراحی مبلمان های راحتی استفاده چندان زیادی از چوب نشده است و عموما اسکلت اصلی آن از چوب و قیمت رویه آن تماما پارچه می باشد. مبل های راحتی دارای پایه های کوتاه و دسته های پهن می باشند که بسیار هم راحت می باشند.

اصول رنگ بندی مبلمان راحتی جدید

از آنجایی که طرفداران مبلمان های راحتی نسبت به سایر مبلمان های موجود در بازار این روزها بسیار زیاد می باشد و با توجه به این مسئله که انتخاب رنگ این مدل مبلمان ها باید با توجه به دکوراسیون و طراحی محل مورد نظر انتخاب شوند در این بخش می خواهیم به رنگ بندی مبلمان راحتی جدید و ترکیب رنگ هایی که می توانید برای این مدل مبلمان از آن ها استفاده کنید اشاره ای داشته باشیم.

  •  استفاده از یک رنگ خنثی به همراه یک رنگ مکمل آن
  •  ترکیب رنگ‌های اصیل برای ایجاد محیطی گرم و خانوادگی
  •  استفاده از رنگ‌های روشن به عنوان رنگ غالب در مبلمان چند رنگ

استفاده از یک رنگ خنثی به همراه یک رنگ مکمل آن

اولین سری از رنگ بندی مبلمان راحتی، ترکیب رنگ های خنثی با رنگ مکمل خودش می باشد. همانطور که می دانید رنگ هایی همچون: طوسی، خاکستری، دودی از جمله رنگ های خنثی به شمار می آیند و رنگ‌های کرم، بژ و شیری، نقره‌ای، پلاتینی، کرومی و شنی رنگ های مکمل آن ها هستند. بنابراین می توانید برای انتخاب رنگ %

Rate this post