مبلمان اداری

اگر به فضای داخلی شرکت های بزرگ و موفق بین المللی مانند گوگل و مایکروسافت نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که اغلب از مبلمان اداری مدرن با طرح های جدید و جذاب، در رنگ های بسیار شاد و متنوع استفاده می کنند. استفاده از طرح های مدرن و جدید حس خلاقیت و نوآوری را در افراد جامعه زنده می کند و همچنین استفاده از رنگ های شاد در ارتقاء روحیه فردی و روابط جمعی کارکنان بسیار موثر است.

 طراحی مدرن شرکت با گلدسیت

لازم به ذکر است که برای تهیه مبلمان اداری مناسب بهتر است به متریال و مواد مورد استفاده در ساخت آنها نیز توجه شود. این متریال باید به گونه ای باشد که علاوه بر راحتی و زیبایی، از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار باشد. زیرا انتخاب مبلمان اداری بی کیفیت، در طول زمان هزینه های زیادی از قبیل هزینه های تعمیرات و نگهداری را به سازمان تحمیل می کند. شرکت گلدسیت تولید کننده انواع مبلمان اداری با بیش از 10 سال تجربه در این زمینه به تولید و فروش انواع مبل لاکچری با استانداردهای جهانی می پردازد.

عوامل مهم در انتخاب مبلمان اداری مناسب چیست؟

عامل مهم اول این است که اگر تجهیزات بسیار زیبایی داشته باشیم اما از ارگونومی و راحتی مناسبی برخوردار نباشند، موجب خستگی زود هنگام می شود که البته در مقابل، بی توجهی به زیبایی تجهیزات و مبلمان اداری سبب می شود تا در جلسات و نشست های سازمان، از اعتبار و وجهه سازمان کاسته شود.

در طراحی دکوراسیون اداری به چه نکاتی باید توجه شود؟

بهترین دکوراسیون اداری تنها به راحتی و زیبایی خلاصه نمی شود. هماهنگی و تناسب آنها با محیط نیز عامل مهمی است که باید به آن توجه نمود. برای مثال در قدیم از میزهای مدیریتی بسیار بزرگ استفاده میشد اما امروزه از میزهای مدیریتی مدرن استفاده می شود. همچنین باید به تناسب میان انتخاب تجهیزات و فضای در دسترس نیز توجه نمود. برای مثال اگر محیط محدودی در اختیار دارید، انتخاب مبلمان اداری ای که علاوه بر زیبایی و راحتی، فضای کمتری نیز اشغال میکند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نکته مهمی که در انتخاب مبل باید به آن اشاره نمود این است که در عین حال که مبلمان اداری از یکپارچگی و یکدستی کلی برخوردار هستند، اما میان تجهیزات بخش ها و پست های مختلف سازمانی تفاوت وجود دارد. برای مثال میز و صندلی ریاست با میز و صندلی کارشناسان متفاوت است. همچنین میز و صندلی متخصصین نیز با کارمندان تفاوت دارد. برای مراجعین و ارباب رجوع نیز از تجهیزات متفاوت با سایرین استفاده می شود.