مقالات مبلمان و صندلی اداری
دکوراسیون اداری مدرن و جدید با گلدسیت

دکوراسیون اداری مدرن و جدید با گلدسیت

مهمترین عامل طراحی حرفه ای دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، صندلی مدیریتی داتیس لوکس است، البته که برای طراحی حرفه ای دکوراسیون، باید از تجهیزات اداری بسیار زیادی در کنار هم استفاده کنید تا به نتایج مطلوب دسترسی پیدا کنید، اما در نظر داشته باشید که تولید و پیاده سازی در شرکت گلدسیت به شکلی کاملا حرفه ای و متناسب با نیاز مردم و برای هر فردی به شکلی منحصر به فرد صورت می گیرد. نگرش های مختلف افراد جامعه در سازمان ها، اداره ها و…. در رابطه با دکوراسیون اداری ، مفهوم طراحی را شکل داده و باعث بوجود آمدن فضایی گردد که مردم جامعه به دنبال آن هستند. با توجه به تخصص چندین و چند ساله ی شرکت گلدسیت برای رسیدن به بهترین دکوراسیون اداری و تجربه ی لذت بخش محیطی آرام، رعایت موارد زیر پیشنهاد می شود:

  1. در زمان ایجاد دکوراسیون مورد علاقه ی خود، باید تمام چالش ها و نیاز های خود را بر روی کاغذ، لیست کنید.
  2. ابتدا سوال هایی را برای خودتان لیست کنید و از افراد با تجربه در حوزه ی دکوراسیون و مبلمان اداری کلاسیک مشاوره بگیرید، سعی کنید از افرادی مشاوره بگیرید که هم به عنوان مجری و هم به عنوان کارشناس در این حوزه فعالیت کرده اند.
  3. سعی کنید از علایق و سلیقه های افراد با تجربه مطلع شوید، زیرا در رابطه با دکوراسیون اداری شیک ، طراح دکوراسیون، تعداد زیادی از پروژه های متفاوت را به مرحله ی اجرا و پیاده سازی رسانده است و کمک فراوانی می توانند به شما کنند.
  4. در مورد سبک دکوراسیونی که می خواهید در شرکت پیاده کنید تصمیم بگیرید. امروزه با پیشرفت علم طراحی و معماری داخلی و گسترش و محبوبیت آن در میان مردم دسته بندی های مختلفی برای انواع سبک های طراحی وجود دارد؛ مثل دکوراسیون مدرن، کلاسیک، مینیمال و …
  5. طراح داخلی و شرکت مورد اعتماد خود را بیابید و مراحل طراحی را آغاز کنید. در این مرحله باید طرح مورد نظر شما با کمک طراح و توسط نرم افزارهای مختلف طراحی و با ابعاد و اندازه های دقیق به صورت سه بعدی پیاده سازی شود.
  6. پس از تایید طرح توسط شما، مرحله ی تهیه ی اجزای به کار برده شده داخل طرح آغاز می شود. این کار ممکن است توسط خود شما و یا با نظر شما و توسط طراح انجام شود.
  7. یکی از این اجزا که نقش مهمی در طراحی دارد مبلمان است چراکه به صورت پراکنده و با تعداد زیاد در بخش های مختلف یک شرکت وجود دارد. شما باید از انواعی از صندلی مدیریتی برای شرکت خود استفاده کنید که هم از نظر رنگ بندی، و هم از نظر شیک بودن و سبک طراحی متناسب با دکوراسیون اداری شما باشد.

شما با رعایت این مراحل، می توانید فضای لذت بخشی را در شرکت خود ایجاد کنید که هم مورد تایید شما باشد و هم از نظر اصول طراحی استاندارد باشد.

شرکت گلدسیت آماده ی همکاری با شما در طراحی و اجرا می باشد.

چرا و چطور باید دکوراسیون اداری محل کار خود را بهبود دهیم؟

شرکتی که از نظر تجهیزات و ساختار مناسب باشد، نه تنها بازدهی و راندمان کارکنان را افزایش می دهد، بلکه بهبود ساختار یک اداره، باعث بوجود آمدن نظمی می شود که با حداق فضا، بیشترین استفاده را برای شما ایجاد می کند و از طرفی دیگر، خیلی راحت می توانید به فایلهای مورد نیاز کارمندان و … دسترسی پیدا کنید. معمولا در شرکتها، کارکنان زمان زیادی را در اداره سپری می کنند که اگر شما بتوانید فضایی دلنشین با ساختار استاندارد برای کارکنان شرکت خود ایجاد کنید، می توانید چندین برابرهزینه ای که صرف این ساختار کرده اید بازخورد مثبت از کارکنان بگیرید و بهره وری را افزایش دهید. رعایت کردن نکاتی ساده نظیر هارمونی ساختار، رنگ، ارتباط فضای بیرون با درون، ایجاد فضایی متفاوت با استفاده ی به جا از صندلی کارشناسی و مبلمان اداری لوکس می تواند تا حد زیادی به دکوراسیون اداری شما کمک کند.

 

افزایش بهره وری در شرکت با مبلمان اداری گلدسیت

در دنیای واقعی وقتی وارد هر شرکتی می شویم، صندلی استاندارد اداری زیادی را می بینیم و ممکن است که حتی افراد جامعه بابت خرید صندلی های شرکت خود هزینه های بسیار زیادی را کنار گذاشته باشند، اما کمتر شرکتی را می بینیم که از مبلمان اداری لوکس استفاده کرده باشد. در نظر داشته باشید که مبلمان اداری می تواند فضا و کلاس کاری شرکت شما را دگرگون کند، بنابراین اگر به دنبال ایجاد فضایی خارق العاده هستید، گلدسیت آماده ی همکاری با شما در طراحی و اجرا است.

چند نکته در طراحی دکوراسیون اداری

باید به بخش پنجره ها و جدارها توجه ویژه ای داشت، زیرا جدارها، ارتباط بین فضای بیرون با فضای درون است و اگر شما بتوانید در این مکان ها، از گل و گیاه استفاده کنید، فضای دکوراسیون شرکت شما به سمت زیباتر شدن می رود. موضوع مهم که باید در نظر داشته باشید این است که گاهی رعایت نکاتی که از نظر شما، پیش پا افتاده به نظر می رسد، می تواند برای شما بهترین گزینه ی ممکن باشد، برای مثال اگر بدانید که گل و گیاه چقدر به زیبایی و حس خوب کارکنان شرکت شما کمک می کند، بی شک در تمام جدارها و کنار پنجره ها از گیاه های زیبا استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید:  مهمترین عامل در هنگام خرید صندلی

 

برخی از کارها و یا خلاقیت هایی که به زیبایی شرکت شما کمک می کند را در بخش زیر، برای شما ایجاد کرده ایم.

  • گل و گیاه: گل و گیاه هایی که به صورت طبیعی در کنار پنجره قرار می گیرند، بی نهایت در زیبایی دکوراسیون شرکت، تاثیر مثبت دارند.
  • پنجره ای به سمت طبیعت باشد که دید انسان را به سمت خودش جذب کند
  • اندازه ی نور مصنوعی و طبیعی در اداره
  • صدای موسیقی بی کلام کلاسیک و عاشقانه
  • رنگ های ملایم و آرامش بخش
  • استفاده از کارهای دکوری و خلاقانه در فضاهای گوشه ای
  • آکواریم های بزرگ
  • صندلی و نوع مبلمان در محوطه ی اداری

دکوراسیون اداری معرف برند شماست!

زمانی که مراجعه کننده ای به فضای اداری شما وارد می شود، قبل از ملاقات با خودتان، دکوراسیون اداره و دفتر کار شما نظر او را جلب می کند. پس بهتر است برای دکور کردن محیط اداره خود به دو نکته اساسی دقت کنید:

  • سبک دکوراسیون اطراف در قدم اول معرف روحیات شماست. باید سعی کنید شخصیت کاری خود را به نوعی در دکوراسیون اداری اطراف خود به مراجع نشان دهید.
  • همچنین اگر بتوانید فضایی قابل اطمینان و گرم و صمیمی برای مراجع فراهم کنید، او را ترغیب به همکاری با خود می کنید.
  • نشان دهید که برند شما خاص و متفاوت است!

در توضیح مورد اول، ابتدا باید توضیح دهیم که این سبک دکوراسیون، یعنی سبک مدرن، نشانگر چه روحیاتی است و برای چه افرادی مناسب است. افرادی که به این سبک دکوراسیون جذب می شوند، غالبا افرادی به دنبال سادگی و صداقت هستند. همچنین با وجود سخت پسند و حساس بودن، از تجمل گرایی بیزار اند. مصرف گرایی نیز در این سبک وجود ندارد. اگر این ویژگی ها به روحیات شما نزدیک است پس بهترین انتخاب برای تجارت شما سبک دکوراسیون اداری مدرن است.

مورد دوم که اهمیت بسیاری برای بیزینس و تجارت شما دارد، ویژگی اصلی دکوراسیون مدرن است. این دکوراسیون با داشتن متریال ساده، حسی از بی آلایشی را به مراجعه کننده القا می کند. همچنین با استفاده از متریال مدرن و خاص این سبک، احساسی از به روز بودن و موفق بودن به وجود می آید. علاوه بر دو مورد گفته شده، مورد دیگری که در دکوراسیون اهمیت دارد، جای گرفتن در حافظه مراجعه کننده است. اگر دکوراسیون اداره یا دفتر کار شما شبیه به ادارات دیگر باشد، مراجع تفاوتی را احساس نمی کند. اما اگر دکور محل کار خاص و منحصر به فرد باشد، با اولین نگاه مراجع، برند شما در حافظه او ثبت می شود.

نتیجه گیری

مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که طراحی دکوراسیون اداری تمام بخش های مختلف یک شرکت، مانند ( اتاق مدیریت، کارکنان، منشی و … ) با هم یکسان نیستند و ممکن است که دکوراسیون هر اتاق و یا بخشی با اتاق های دیگر کاملا متفاوت باشد، بنابراین در طراحی دکوراسیون ، هم باید از سلیقه های شخصی خود استفاده کنید و هم باید تمام نکات فنی که در هنگام ساخت دکوراسیون داخلی را رعایت کنید.در مقالات بعدی به نکاتی که باید در طراحی هر قسمت از شرکت مورد توجه قرار گیرد می پردازیم.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *