مقالات مبلمان و صندلی اداری
انواع میز برای مبلمان اداری

انواع میز برای مبلمان اداری

بررسی انواع میز برای مبلمان اداری

همانطور که می دانید انواع میز برای مبلمان اداری وجود دارد که می توان به میز مدیریت، میزکنفرانس، میز کارشناسی، میز کارمندی اشاره کرد و در این نوشته می خواهیم به طور کامل برای هر کدام از مبلمان اداری کاربرد ها و ویژگی ها را نام ببریم. اگر قصد خرید مبلمان راحتی جدید و ارزان را دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.

آشنایی با مدل ها و انواع میز برای مبلمان اداری

مبلمان اداری به مجموعه ای گفته می شود که شامل صندلی های اداری، میز شرکتی، انواع پارتیشن اداری، میز کنفرانس و فایلینگ ها است که از اجزای اصلی و مهم مبلمان اداری است. نکته جالبی که وجود دارد این است که هرکدام از این محصولات تقسیم بندی هایی دارد، در ادامه به معرفی انواع میز که برای مبلمان اداری نیاز است را معرفی می کنیم.

میز های مزاکره در انواع مبلمان اداری

در بخش محصولات مبلمان اداری تنوع زیادی وجود دارد و همین باعث شده است افراد بتوانند محصولی که طبق سلیقه آن ها است را انتخاب کنند. میزهای مزاکره و انواع آن از مواردی است که خیلی کم در مورد ان ها صحبت کرده ایم. در شرکت ها و سازمان ها مبلمان های اداری مختلف و متنوعی را می بینید که یکی از این موارد میز های مزاکره است. همانند دیگر میز های اداری، کارایی و قابلیت های مخصوص به خود را دارند و به دلیل این که در این محصوص تنوع زیاد است شما می توانید طرح و رنگ میز را با سلیقه خودتان اقدام به خرید میز اداری نمایید.

میز های پذیرایی برای مبلمان اداری

لوازم و محصولات زیادی وجود دارد که با مبلمان اداری مرتبط هستند، یکی از این موارد میزهای پذیرایی هستند و شما باید بدانید که زیر مجموعه میزهای اداری است و در رنگ و طرح تنوع بسیاری وجود دارد ولی نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به اسمی که دارد کارایی آن مشخص و تعریف می شود که پیش از خرید میز اداری باید به آن توجه داشته باشید.

پذیرایی از مهمانان و افرادی که به شرکت های بزرگ و سازمان ها مراجعه می کنند به وسیله میزهای پذیرایی صورت می گیرد و باید توجه داشته باشید که رنگ و طرح های این میز تنوع بسیاری دارد و شما می توانید در تولید این میز جالب ترین و متنوع ترین طرح ها را ببیینید. طراحی تعدادی از این میزها به وسیله mdf ها صورت می گیرد و طراحی تعدادی دیگر ترکیبی از چوب و شیشه است. ویژگی های قالب این میز ها به این صورت است که شما می توانید در هنگام خرید اندازه و سایز آن را با توجه به محیط مورد نظرتان سفارش دهید.

میز کارشناسی در انواع میز برای مبلمان اداری

از دیگر میزهای مبلمان اداری، می توان به میز کارشناسی اشاره کرد که طراحی و تولید آن به در خواست مشتری صورت می گیرد. در کنار تمام میزهای اداری می توان به میز کارشناسی نیز اشاره کرد، اما باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که همانند میز مدیریت، میز کارشناسی ویژگی ها و طراحی های مرتبطی با کارایی مخصوص به خود دارند.

طراحی و تولید این میزها به این گونه است که کارشناسان برای انجام کارهای متفاوت خود در شرکت ها و سازمان ها از این میز ها استفاده می کنند و طرح های به کار رفته در این محصول از تنوع بالایی برخور دار است. شما باید حواستان باشد که از میز های کارشناسی در قسمت هایی استفاده می شود که مربوط به سمت کارمند باشد و قابلیت طراحی آن به صورت چند نفره و تک نفره است.

میز های گروهی یکی از انواع میز برای مبلمان اداری

گاهی براینتان پیش می آید که در سازمان و اداره ای میزی را میبینید که طراحی خاصی دارد یک از این میزها، میزهای گروهی و به حالت اشتراکی است و باید بدانید که کاربرد ها و ویژگی های گوناگون و وسیعی دارد به صورتی که بساری از سازمان ها این نوع میز ها را در اولویت خود قرار می دهند. کارایی این میز ها به این صورت است که دیگر نیاز نیس شما از چند میز کارمندی استفاده کنید و همه این میز ها در یک میز خلاصه می شوند و همچنین باید به این مورد نیز اشاره کنیم که رنگ بندی و طراحی های متنوعی دارد که شما می توانید هنگام خرید میز اداری به آن ها توجه کنید و میز مناسب با سلیقه خود را خریداری کنید.

کانترهای انواع میز برای مبلمان اداری

میزکانتر در بسیاری از شرکت ها لازم است که وجود داشته باشد و کاربرد های وسیعی دارد که شامل پذیرش بیمارستان ها، رزرواسیون هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و محیط های بانکی است. ویژگی های این میزها به این صورت است که خراشیدگی و ساییدگی ندارد، در برابر گرد و خاک مقاوم است. مکانی دارد که می توان در آن کیس را نگهداری کرد.

گیشه یکی از انواع میز برای مبلمان اداری

یکی از انواع میز برای مبلمان اداری، گیشه است که در محیط هایی که می خواهند قسمتی را جدا کنند اسفاده می شود و شما می توانید برای آن ها درپوشی را قرار دهید و در مکان هایی اعمم از دفاتر بورس، صرافی ها، بانک ها و … کاربرد دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به انواع میز برای مبلمان اداری بپردازیم و به شما بگوییم که هرکدام از آن ها در چه قسمت هایی استفاده می شود و چه کاربردهایی دارد و شما بهترین آن را با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط کاری خودتان انتخاب کنید.

سوالات متداول انواع میز برای مبلمان اداری

  1. چه نوع میز هایی در مبلمان اداری وجود دارد؟
    میزهای گیشه، انواع کانترها، میز های گروهی و جمعی، انواع میز کارشناسی، میزهای پذیرایی، میزهای مذاکره و … است.
  2. از میز های کانتر در چه قسمت هایی استفاده می شود؟
    پذیرش بیمارستان ها، رزرواسیون هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و محیط های بانکی
  3. کاربرد میزهای کارشناسی چیست؟
    باید حواستان باشد که از میز های کارشناسی در قسمت هایی استفاده می شود که مربوط به سمت کارمند باشد و قابلیت طراحی آن به صورت چند نفره و تک نفره است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *