مقالات مبلمان و صندلی اداری
معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402

معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402

افرادی که شغل های اداری دارند و به عبارتی کارمند یک اداره هستند، مدت زمان زیادی بر روی صندلی می نشینند و همین امر سبب می شود تا ستون فقرات این افراد فشار های زیادی را متحمل شود. از این رو امروزه افراد به دنبال خرید صندلی ارگونومیک هستند تا از این طریق بتوانند به سلامتی و آرامش خود کمک کنند. معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 و شناخت یک برند بسیار معتبر باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود تا افراد بتوانند محصولات کاملا با کیفیت و استانداردی را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

شناخت استاندارد های بهترین صندلی ارگونومیک

صندلی های ارگونومیک ر می توان به عنوان جدید ترین و استاندارد ترین نمونه های صندلی موجود در بازار معرفی کرد. این نوع صندلی ها به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی می توانند فشار های اضافی وارد شده بربدن را کاهش داده و احتمال بروز آسیب را در افراد کاهش می دهد. افراد با نشستن بر روی این نوع صندلی ها می توانند از ناحیه کمر و گردن خود محافظت کرده و بدن خود را در حالت ایده آل قرار دهند. کارشناسان مختلف با توجه به میزان استاندارد بودن و با کیفیت بودن صندلی ها به معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 پرداخته اند. مطابق با نظر پژوهشگران، این نوع صندلی ها قابلیت تنظیم شدن دارند و افراد مختلف با توجه به جثه و وزن خود می توانند قسمت های مختلف صندلی را تغییر داده و تنظیم نمایند.

برترین صندلی ارگونومیک 1402

صندلی ارگونومیک گلدسیت

مزیت های صندلی ارگونومیک

این نوع صندلی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و می توانند مزیت های زیادی برای کاربران داشته باشند. امروزه افراد ترجیح می دهند که از این نوع صندلی ها به جای صندلی معمولی استفاده کنند تا به هنگام نشستن راحت تر بوده و آرامش بیش تری داشته باشند.

  • افزایش بهره وری

زمانی که کارمندان احساس آرامش و راحتی بیش تری داشته باشند، تمرکز بیش تری بر روی کار خود داشته و خلاق تر می شوند. با کاهش درد هنگام نشستن های طولانی، می توانند تمرکز خود را بالا تر برده و در نتیجه بهره وری آن ها افزایش می یابد. با استفاده از صندلی های ارگونومیک می توان میزان تمرکز کارمندان را افزایش داده و در نتیجه سبب افزایش بهره وری اداره شد.

  • کاهش درد

یکی از مهم ترین دلیل های معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 توسط کارشناسان و متخصصان ارتوپد، این است که این نوع صندلی ها از قسمت های مختلف بدن حمایت کرده و گودی کمر را به خوبی پوشش می دهند. به همین خاطر احساس درد در ناحیه گرد، سرشانه ها و ستون فقرات کاهش پیدا می کند.

  • کاهش فشار در ناحیه لگن

زمانی که افراد بر روی صندلی می نشینند، بیش ترین وزن بدن بر قسمت لگن و ران ها وارد می شود. کارشناسان با معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 به افراد اطمینان داده اند که این نوع صندلی ها می توانند از استخوان لگن کاربر محافظت کرده و از وارد شدن فشار های اضافی بر روی این استخوان ها جلوگیری می کنند.

  • قابلیت تنظیم

از آن جایی که کارمندان دارای قد و وزن های مختلفی هستند، صندلی مورد استفاده آن ها باید با یکدیگر متفات باشد. برای این که بخواهیم برای هر یک از کارمندان یک اداره صندلی جداگانه ای خریداری نماییم هزینه های زیادی را باید بپردازیم. به همین خاطر تولید کنندگان همواره در تلاش هستند تا صندلی هایی را تولید نمایند که قابل تنظیم بوده و افراد مختلف بتوانند از آن ها استفاده کنند. با روی کار آمدن صندلی های آرگونومیک این مشکلات بر طرف شده اند. تمام قسمت های این نوع صندلی ها قابلیت تنظیم شدن داشته و افراد مختلف با جثه های متفاوت به راحتی می توانند از این صندلی ها استفاده کنند.

بررسی خصوصیات صندلی ارگونومیک

صندلی های ارگونومیک را می توان مدرن ترین نمونه صندلی مورد استفاده در اداره ها دانست. این نوع صندلی ها مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا ساخته شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کارشناسان با معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 در تلاش هستند تا افراد را با این نوع صندلی ها بیش تر آشنا کنند.

  • نشیمنگاه صندلی قابلیت تنظیم دارد

در حالت استاندارد زمانی که کاربر بر روی یک صندلی ارگونومیک می نشیند، بین لبه صندلی و پشت زانو فرد حدود ۲ تا ۳ انگشت فاصله وجود دارد. در صورتی که فردی با قد بلند تر و یا قد کوتاه تر بخواهد از این نوع صندلی ها استفاده کند، به راحتی می تواند عمق صندلی ها را تغییر دهد تا فاصله گفته شده بین لبه صندلی و پشت زانو فرد حفظ شود . فشار کم تری بر روی زانو و ران ها وارد شود.

  • تکیه گاه قابل تنظیم

به گفته کارشناسان هنگام معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402، یک صندلی استاندارد و ایده آل باید دارای تکیه گاه قابل تنظیم باشد. صندلی ارگونومیک این شرایط را فراهم کرده است و فرد به راحتی می تواند بر اساس آناتومی بدن خود، تکیه گاه صندلی را تنظیم کند. قسمت تکیه گاه این نوع صندلی ها، حدودا ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه قابلیت تغییر دارند. این ویژگی از فشار های اضافی وارده بر عضلات کمر و نخاع فرد جلوگیری می کند.

  • امکان تنظیم کردن ارتفاع

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع صندلی ها، قابلیت تنظیم ارتفاع آن ها می باشد. این ویژگی به افراد کمک می کند تا به راحتی بتوانند بر روی صندلی نشسته و کف پای خود را به زمین برسانند. در عین حال با تنظیم کردن ارتفاع می توانند از وارد شدن فشار زیادی به مچ پا و زانو های خود جلوگیری کنند. یکی از مهم ترین ویژگی ها هنگام معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 همین ویژگی قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

  • پایه های چرخان

این نمونه از صندلی ها دارای پایه های چرخان هستند و این ویژگی به افراد کمک می کند تا به قسمت های مختلف میز کار خود دسترسی بهتری داشته باشند. نیازی به بلند شدن و نشستن های متوالی نبوده و کاربر می تواند به جهت های مختلف حرکت کند.

  • دسته های قابل تنظیم

با قرار گرفتن صحیح و استاندارد آرنج ها، فشار کم تری بر بالا تنه فرد وارد می شود. به همین خاطر صندلی های ارگونومیک دارای دسته های قابل تنظیم هستند. افراد بر اساس قد و نحوه نشستن خود، می توانند این دسته ها را به گونه ای تنظیم کنند که آرنج ها در شرایط استانداردی قرار بگیرند.

  • مجهز به زیرسری

یکی دیگر از فاکتور های مهم به هنگام معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402، این است که این نوع صندلی ها باید حتما به زیرسری مجهز باشند. این ویژگی کمک می کند تا از ناحیه سر، گردن و سرشانه کاربر محافظت شده و کم تری فشاری بر این نواحی وارد نشود.

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت

در هنگام معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402 یکی از مهم ترین فاکتور ها، میزان کیفیت مواد اولیه می باشد. برای این نوع صندلی ها باید از بهترین مواد اولیه استفاده شده باشد و قسمت نشیمنگاه باید با فوم سرد پر شده باشد. همچنین پارچه به کار رفته در تولید صندلی از اهمین بالایی برخوردار است، بهترین پارچه برای ساخت این نوع صندلی ها، چرم و یا پارچه های مخمل می باشد.

راهنمای خرید بهترین صندلی ارگونومیک

شرکت گلدسیت یکی از شرکت های بسیار فعال در زمینه تولید صندلی های ارگونومیک می باشد. این شرکت با استفاده از نیرو های متخصص و بسیار حرفه ای، مدرن ترین نمونه های صندلی ارگونومیک را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. ما برای معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402، محصولات شرکت گلدسیت را به شما پیشنهاد می کنیم. این شرکت از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می کند و همواره در تلاش است تا استاندارد ترین نمونه ها را تولید نماید. چنان چه قصد خرید این نوع صندلی را دارید، بهتر است که حتما به سایت گلدسیت مراجعه کنید و از محصولات متنوع، زیبا و بسیار با کیفیت این مجموعه دیدن نمایید. هم چنین می توانید با پشتیبان آنلاین سایت ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

امروزه افراد در تلاش هستند تا با انتخاب صندلی های کاملا استاندارد و با کیفیت، به آرامش و سلامت بیش تر خود کمک کنند. کارشناسان برای معرفی بهترین صندلی ارگونومیک 1402، صندلی های بسیار مرغوب و استاندارد شرکت گلدسیت را معرفی می کنند. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین می توانند راحتی و آرامش را برای کاربران تامین نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *