مقالات مبلمان و صندلی اداری
تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری چقدر است؟

تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری چقدر است؟

دکوراسیون چقدر روی مشتری تاثیر دارد؟

شما به عنوان یک مشتری وقتی به مکانی جدید وارد می شوید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟ درسته دکوراسیون، چیدمان و رنگ بندی. اگر دکوراسیون و رنگ بندی در این مکان برای جلب مشتری های بیشتر بهینه شود و از رنگ و طرح های خوبی استفاده شود می توان تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری را به روشنی دید. از نکات مهم خرید مبلمان اداری توجه به رنگ دکوراسیون اداری است.

 

در بازار گاهی دیده می شود یک مغازه همیشه شلوغ تر از بقیه است، این مغازه های شلوغ وقت و هزینه ی زیادی را صرف بازسازی و دکوراسیون داخلی خود کرده اند و از رنگ های مشتری پسند استفاده کرده اند. استفاده از رنگ های روشن و منطبق بسیار در روحیه افراد تاثیر دارد.

چگونه یک دکوراسیون مشتری پسند داشته باشیم؟

هیچ گاه نباید از تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری غافل شد. استفاده از رنگ های شاد و متنوع و متناسب با فضای کاری می تواند تاثیر مثبت زیادی روی مشتری داشته باشد. رنگ های موجود در فضای کاری شما نشان دهنده شخصیت شماست. به طور مثال کسی که از رنگ های روشن استفاده می کند به طور ناخودآگاه در ذهن مشتری این تصور را به وجود می آورد که شما آدم قابل اعتماد و شادی هستید. حس اعتماد اگر به خوبی منتقل شود می تواند در بسیاری از موارد تاثیر بسیار خوبی روی مشتری داشته باشد. رنگ ها نشان دهنده خلق و خوی شما هستند.

اگر در دکوراسیون خود پیچیدگی به کار نبرید، ساده کار کنید. استفاده از پیچ و خم زیادی مشتری شما را سر در گم می کند. تنوع زیاد می تواند مشتری را گیج کند. باید به مسائل بسیار کوچک توجه خاصی کنید. شاید در نظر شما چیز مهمی نباشد ولی همین نکات ریز می تواند تاثیر بسیار زیادی روی ذهن مشتری داشته باشد در حالی که شما از آن غافل شده اید. هیچ گاه از تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری غافل نشوید. دکوراسیون شما می تواند برگ برنده شما در مقابل رقبا باشد.

تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری بقدری قابل توجه است که می تواند به طور مثال فروشگاه شما را در بین انبوهی از فروشگاه های هم صنف شما خاص کند و همین موضوع به فروش هر چه بیشتر شما کمک می کند.

بهترین دکوراسیون اداری چه ویژگی هایی دارد؟

تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری بسیار جای بحث دارد ولی شما با دانستن چند تکنیک ساده می توانید بهترین نتیجه را از دکوراسیون خود بگیرید. دکوراسیون شما باید چکیده ای از کارتان را بیان کند. برای این که مشتری دچار سردرگمی نشود باید رنگ های شادی را به مشتریان خود هدیه کنید و در میان آن تاریخچه و بهترین دست آورد های خود را هم به نمایش بگذارید تا مشتری شما قدرت کاری شما را درک کند. در نگاه اول که مشتری وارد می شود اولین چیزی که می بیند بسیار مهم است. اولین نگاه و اولین برخورد مهم ترین تاثیر را دارد.

به یاد داشته باشید که مشتری شما در مسیری که شما میخواهید حرکت می کند. این به این معنی است که تمام ذهنیت مشتری را خودتان شکل می دهید. پس با استفاده از یک گفتمان صمیمی و گرم و البته دکوراسیون خوب که در ذهن مشتری بماند می تواند تاثیر بسیار زیادی در روان او داشته باشد. همین موضوع باعث می شود تا در مراجعات بعدی خاطرات خوبی را به یاد آورد و به دیگران نیز این تجربه خوب را منتقل کند.

برای این که تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری را در محل کار خود ببینید به یک مکان که رنگ های شادی در آن استفاده نشده بروید و تاثیر آن را در مقایسه با مکانی که در آن از رنگ های شاد استفاده شده ببینید. رنگ هایی که در طبیعت هم وجود دارند بسیار تاثیر گذار هستند.

یکی از ویژگی های دکوراسیون اداری خوب استفاده از متریال با کیفیت است. نباید از این موضوع غافل شد، هر چقدر هم که چینش رنگ های دکوراسیون شما خوب باشد اگر متریال خوبی در کار خوب به کار نبرید دکوراسیون شما جلوه خوبی نمی گیرد.

استفاده از رنگ ها در دکوراسیون باید چگونه باشد؟

برای این که رنگ ها مشتری را به خود جلب کند، باید از رنگ های شاد و پویایی استفاده کرد که حس شاد بودن را منتقل کند. هیچ کس حوصله آدم بی حال و غمگین را ندارد پس رنگ های دکوراسیون شما نباید این حس را به مشتری منتقل کند که محل کار شما یک جای خشک و بی روح است، این اتفاق فقط باعث بی حالی و بد خلق شدن مشتری شما می شود.

اگر بخواهیم تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری را به راحتی ببینیم باید چیز متفاوتی که بقیه ندارند را ارائه دهیم. استفاده از رنگ های شاد مثل سبز، آبی و رنگ های روشن و از این قبیل رنگ های شاد و سرزنده که در طبیعت هم نمونه آنها بسیار یافت می شود می تواند تاثیر زیادی روی روحیه خودمان هم داشته باشد. این موضوع زمان زیادی است که ثابت شده.

سخن پایانی درباره تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری

استفاده از دکوراسیون اداری مناسب با سلیقه مشتری شما می تواند تاثیرات شگفت انگیزی داشته باشد. تاثیر دکوراسیون اداری روی مشتری به قدری زیاد است که می تواند در یک مجتمع بزرگ که همه فروشگاه ها یک صنف باشند، دکوراسیون شما نیز بیشتر به چشم بیاید و همین موضوع فروش بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. اگر هنوز هم در انتخاب یک دکوراسیون اداری شک دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک دکوراسیون شاد و پویا است.

سوالات متداول

  1. دکوراسیون مناسب باعث جذب مشتری می شود؟
    باید این موضوع را قبول کنیم که دکوراسیون بیشترین تاثیر را در جذب مشتری دارد و می تواند در طولانی مدت مشتریان را وابسته به رنگ های جذاب خود کند.
  2. دکوراسیون اداری باید چگونه باشد؟
    دکوراسیون اداری نباید پیچیدگی زیادی داشته باشد، باید بیانگر چکیده ای از کار و خدماتی که انجام می دهید باشد تا مشتری شما با کار شما آشنایی بیشتری پیدا کند.
  3. چه رنگ هایی برای دکوراسیون اداری بهتر هستند؟
    معمولا رنگ های شاد توجه افراد را به خود جلب می کند، همچنین باید توجه داشته باشید که رنگ هایی که به صورت طبیعی در طبیعت وجود دارند در روحیه افراد بسیار تاثیر گذار هستند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *