مقالات مبلمان و صندلی اداری
خرید صندلی مدیریت تخت شو

خرید صندلی مدیریت تخت شو

معرفی صندلی مدیریتی تخت شو

همان طور که می دایند اتاق مدیریت دکوراسیون و طراحی مخصوص به خود را دارد و با دیگر بخش های اداره تفاوت هایی دارد. شما باید در خرید صندلی مدیریت تخت شو مواردی را دقت کنید زیرا از میز اداری و صندلی کارشناسی گرفته تا رنگ دیوار ها، کمد ها باید دقت و وسواس بالایی داشته باشید. به دلیل این که از قسمت های مهم شرکت ها است. صندلی مدیریت تخت شو حس راحتی را برای افراد و مدیران به وجود می آورد و به غیر از مدل تخت شو در طول روز می تواند پرستیژ و وقار مدیران را حفظ کند و این گونه صندلی ها جدیدترین نسل از صندلی ها هستند.

موارد استفاده از صندلی مدیریت تخت شو

در خرید صندلی مدیریت تخت شو و مبلمان اداری باید بدانید که این نوع از صندلی ها در طراحی جزء جدید ترین نسل های صندلی اداری است. به دلیل این که خاص ترین طراحی ها را دارند به صورت تخت شو هم قابلیت تغییر کردن دارند.  به خاطر این که فضای کمی را اشغال می کنند بسیار پرکاربرد هستند و مناسب محیط های اداری که کوچک هستند است و بیشترین فضا را ایجاد می کند.

این صندلی های تخت شو قابلیت استفاده در دو حالت تخت و صندلی را دارد. مدیران زمانی که انرژی خود را از دست می دهند می توانند از صندلی تخت شو استفاده کنند. راحتی و آسایش را با این نوع از صندلی برای خود ایجاد کنند. این صندلی مدیریت تخت شو بالاترین کارایی را در بین صندلی ها دارد و مناسب برای دفاتر کار، بیمارستان ها، هتل ها و دیگر فضا هایی که نیاز به صندلی تخت شو دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین صندلی کارمندی

لزوم استفاده از صندلی تخت شو

در خرید صندلی مدیریت تخت شو باید ببینید که این صندلی ها چه ضرورتی در استفاده دارند. نکته ای که وجود دارد این است که در محیط های اداری پرکاربرد و نقطه قوت است. باید بدانید که برای استراحت به صورت موقت استفاده می شود و خستگی مدیران را به صورت چند ساعته به طور کامل بر طرف می کند.

خستگی های زیاد می تواند بر اختلال و تمرکز مدیران اثر بگذارد و کارایی آن ها اختلال ایجاد می کند. باید بدانید که از صندلی تخت شو در اتاق مدیر عامل ها نیز استفاده می شود و برای استراحت آن ها بهترین صندلی است. این صندلی مدیریت تخت شو فضای اداره را بهینه سازی می کند و برای تمام افراد استراحت را راحت می کند.

مهم ترین ویژگی های صندلی تخت شو

قبل از این که صندلی را به تخت شو تبدیل شود باید بدانید که از این نوع محصول به عنوان صندلی اداری استفاده می کنند و نکته ای که وجود دارد این است که در صندلی های اداری بخش نشیمنگاه باید موازی و متناسب با استاندارد های صندلی باشد و اصول ارگونومیک در آن ها رعایت شده و در این صندلی تخت شو فومی که به کار رفته است از نوع سرد و نرم است و برای مدیریان راحتی و آسایش را ایجاد می کند و فوم باید سخت باشد تا در مدت زمان طولانی و استفاده های زیاد آسیبی را به گردن و ستون فقرات افراد وارد نکند.

نکات مهم در خرید صندلی مدیریت تخت شو

  1. در زمان خرید صندلی اداری را انتخاب کنید که با صندلی ها پایه ها کاملا چسبیده و محکم باشد و این پایه ها بالا ترین مقاومت را دارد و شکستن آن به راحتی انجام نمی شود و باید بدانید که در زمان تبدیل به صندلی با تخت شو باید اهرمی باشد که این کار را به راحتی انجام دهد و صندلی به نرمی و راحتی باز شود.
  2. جنس این صندلی ها باید مرغوبیت بالایی داشته باشد و هر چقدر این مرغوبیت بالا تر باشد، باعث افزایش طول عمر می شود و به خاطر این که دو کاربرد دارد باید پارچه و بدنه با کیفیتی داشته باشد و در خرید صندلی مدیریت تخت شو باید بدانید که بدنه چوبی نسبت به بدنه فلزی مقاومت کمتری دارد.
  3. در هنگام خرید باید به فضایی که این صندلی در زمان تخت شو اشغال می کند دقت داشته باشید و ابعادی در آن محیط قرار می گیرد نیز توجه داشته باشید. به جنس و مدل صندلی تخت شو ها دقت داشته باشید و اطمینان از از مرغوبیت آن حاصل فرمایید و این نوع از صندلی ها با دکوراسیون و رنگ و طرح ها تناسب دارد و به راحتی با سلیقه افراد هماهنگ می شود.

چرخ های صندلی تخت شو

چرخ ها در خرید صندلی مدیریت تخت شو باید بدانید که هم در کیفیت و ظاهر و قیمت آن تاثیر می گذارد و باید بدانید که چرخ های صنعتی روکش های فلزی با آب کروم دارد و این نوع از چرخ ها بالا ترین طول عمر را دارد و وزن های بالایی را تحمل می کند چه در زمان صندلی چه در زمانی که تبدیل به تخت می شود و مخصوص این صندلی ها است و در مدت زمان طولانی شکستگی و خرابی را به وجود نمی آورد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد عواملی که در خرید صندلی مدیریت تخت شو اثر میگذارد توضیحاتی را شرح دهیم و بگوییم که این صندلی های تخت شو باید قابلیت تبدیل به صندلی و تخت شو را داشته باشند و موادی که برای ساخت آن استفاده می شود باید بالاترین کیفیت و مرغوبیت را داشته باشد.

سوالات متداول خرید صندلی مدیریت تخت شو

  1. چه نوع اسفنجی در صندلی تخت شو استفاده می شود؟
    باید از اسفنج های 30 کیلویی استفاده کنید زیرا فشردگی و تراکم بالایی دارد و در زمان تخت شو ظاهر خود را از دست نمی دهند و افراد در زمان استراحت کردن کمردرد و بدن دردی را حس نمی کنند.
  2. چه نوع فومی در صندلی به کار نمی رود؟
    از فوم سرد استفاده می کنند و در بافت آن ها تراکم بسیار بالایی دارد ولی برای صندلی های تخت شو مناسب نیستند و زمانی که از آن استفاده می کند این نوع از صندلی ها حالت طبی خود را از دست می دهند.
  3. در صندلی تخت شو چه متریالی استفاده می شود؟
    بهترین متریالی که برای این صندلی مناسب است فلز و پارچه های مرغوب است و به نسبت چوب مقاومت بالایی دارد و اصول ارگونومیک را رعایت می کند و کاملا استاندارد و طبی آن را می سازند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *