مقالات مبلمان و صندلی اداری

خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

انتخاب میز کارمندی با فایل سه کشو

اغلب افرادی که قصد خرید میز کارمندی مناسب را برای اداره خود دارند بر سر دو راهی مانده اند که آیا خرید میز کارمندی با فایل سه کشو بهترین گزینه می باشد یا اینکه میزی که فایل ندارد بهترین گزینه برای خرید است؟!

برای انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری همچون میز کارمندی شما باید بدانید که با توجه به فضایی که در اختیار دارید می توانید هر مدل میزی که می خواهید را خریداری کنید.

به خاطر داشته باشید که میزهای کارمندی سه کشو فضای بیشتری را در اختیار شما قرار  می دهند تا میزهای بدون فایل و کشو. بنابراین، اگر از فضای کافی در محل کار خود برخوردار می باشید بهترین گزینه خرید میزکارمندی سه کشو می باشد اما، چنانچه فضای کاری شما محدود و کوچک است بهتر است به خرید میزهای بدون فایل و کشو بسنده کنید.

نکات مهم برای خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

با توجه به مطالبی که در پاراگراف قبلی عنوان کرده ایم اگر تصمیم به خرید میز کارمندی با فایل سه کشو گرفته اید باید به یک سری نکات بسیار مهم در این مورد توجه داشته باشید.

اکثریت میزهای کارمندی که سبک مدرن دارند بدون فایل و کشور می باشند و بیشتر برای فضاهای اداری کوچک از آن ها استفاده می شود.

به همین خاطر ویژگی کلی آن ها مشخص می باشد اما میزهای کارمندی با فایل سه کشو براساس استانداردهای مشخصی تولید و ساخته می شوند.

از این رو باید در زمان خرید آن ها به نکات مهم زیر توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

  • توجه به هم سطح بودن فایل های میز
  • توجه به جنس میز
  • دقت به رنگ بندی میز
  • امکان تغییر دادن تغییرات روی میز
  • توجه به قیمت میز
  • توجه به ایمنی فایل ها
  • استاندارد بودن اندازه فایل ها
خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

میز کارمندی با فایل سه کشو

توجه به هم سطح بودن فایل های میز

اولین مورد از نکات مهمی که باید در زمان خرید میز کارمندی با فایل سه کشو به آن توجه زیادی داشته باشید، هم سطح بودن فایل های میزی است که قصد خرید آن را دارید.

هر یک از فایل ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که شما به عنوان یک کاربر خیلی راحت بتوانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

دقت داشته باشید که هم سطح بودن فایل کشوهای میز کارمندی از مهمترین و اصلی ترین استانداردهایی است که باید در تولید این مدل از مبلمان اداری رعایت شود.

توجه به جنس میز

نکته مهم بعدی توجه به جنس میز اداری می باشد. آن دسته از میزهای کارمندی که برای ساخت  آن ها از متریال های بی کیفیت استفاده می شود عمر چندان زیادی ندارند و بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست خواهند داد.

با این حساب بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی برای خرید بدون اینکه به قیمت آن ها توجه داشته باشید جنس میز انتخابی را مورد بررسی قرار دهید.

برخی از این میزها از جنس بسیار مناسب و مرغوب می باشند و مدت طولانی می توانند عمر کنند.

این روزها برای ساخت میزهای کارمندی از متریال های با کیفیت و با دوامی همچون ام دی اف زیاد استفاده می شود.

دقت به رنگ بندی میز کارمندی با فایل سه کشو

دقت به رنگ میزی که انتخاب می کنید از دیگر نکات مهم برای خرید میز کارمندی با فایل سه کشو می باشد.

همه میزهای کارمندی و اداری از رنگ های متنوعی ساخته شده اند. برخی دارای رنگ های خنثی می باشند و برخی دیگر از رنگ های شاد و پرانرژی ساخته شده اند.

با این حساب، برای اینکه شما بتوانید بهترین نمونه از میزهای کارمندی را با رنگ مناسب انتخاب و خریداری کنید نیاز است که حتما به فضای کلی محیط کار خود دقت داشته باشید.

ترکیب رنگی که شما در محیط کار خود با استفاده از میز و دیگر تجهیزات ایجاد می کنید از نکات مهمی است که نباید آن را فراموش کرده و بی اهمیت بدانید.

پیشنهاد ما خرید میزهایی با رنگ خنثی می باشد زیرا که این رنگ ها جذابیت بیشتری داشته و در محیط های ادرای بیشتر مورد استفاده می باشند.

میز کارمندی با فایل سه کشو

نکات مهم برای خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

امکان تغییر دادن تغییرات روی میز

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از خرید میز ادرای و سایر تجهیزات اداری برای دفترکارتان نیاز باشد تا برخی تغییرات را بر روی اغلی این تجهیزات اداری ایجاد کنید.

از این رو باید این موارد جابه جایی و تغییرات را هم در زمان خرید تجهیزات اداری همچون خرید میز کامندی با فایل سه کشو مد نظر داشته باشید.

شما باید، میزی را انتخاب و خریداری کنید که بتوانید تغییراتی که می خواهید را روی آن اعمال کنید. پس حتما در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشید که میز انتخابی شما دارای قابلیت تغییرات نیز باشد.

توجه به قیمت میز

توجه داشتن به قیمت میز انتخابی از دیگر نکات مهم در زمان خرید می باشد. آن دسته از میزهای کارمندی که برای ساخت آن ها از متریال های خاصی استفاده شده به مراتب قیمت بالاتری دارند.

بنابراین شما باید بعد از اینکه جنس و کیفیت میز کارمندی را مورد بررسی قرار دادید به قیمت میز هم دقت داشته باشید.

توجه به ایمنی فایل ها

توجه به اینکه میز کارمندی که انتخاب می کنید ایمنی لازم را داشته باشد مسئله ای بسیار مهم و دارای اهمیت بالایی می باشد.

برخی از این میزها که دارای سه فایل و کشو می باشند هر یک از فایل هایشان ایمنی لازم را دارا می باشند و شما می توانید آن ها را قفل کنید.

اما، برخی دیگر این قابلیت را ندارند.

بنابراین باید براساس نوع مدارکی که می خواهید در این فایل ها قرار دهید به خوبی از دسته بندی میزهایی که فایل دارند اطمینان بدست آورید  و سپس اقدام به خرید آن ها کنید.

استاندارد بودن اندازه فایل ها

آخرین مورد از نکات مهم برای خرید میز کارمندی با فایل سه کشو، استاندارد بودن اندازه فایل ها می باشد. اینکه فایل های هر یک از میزها با اندازه کلی میز مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

پس، حتما قبل از خرید باید به خوبی آن ها را از نظر اندازه استانداردی که دارند بررسی کنید.

در نهایت اینکه

در این مقاله برایتان شرح داده ایم که هنگام خرید میز کارمندی با فایل سه کشو باید به چه نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین میزکامندی را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات مربوط به خرید میز کارمندی با فایل سه کشو

  1. ساخت میز کارمندی ارزانتر است یا خرید آن؟
    ساخت میز کارمندی گزینه ارزان تری نسبت به خرید میز کار حرفه ای است. همچنین می‌تواند گزینه‌های بیشتری برای محدودیت‌های فضا به شما بدهد و به شما امکان می‌دهد هر کشو، قفسه یا گزینه‌ای را که می‌خواهید در آن قرار دهید
  2. ویژگی میز کارمندی بر چه اساسی تعیین می شود؟
    ویژگی میز کارمندی بر اساس فاکتورهای مختلف از قبیل متریال، ابعاد، ارتفاع، کشو و … تعیین می شود.
  3. یک میز کارمندی خوب باید دارای چه ابعادی باشد؟
    یک میز کارمندی خوب دارای ابعاد ایده آل است. ایده آل بودن ابعاد بر اساس نیاز کارمند و محیط او تشخیص داده می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *