مقالات مبلمان و صندلی اداری
راهنمای انتخاب میز کنفرانس

راهنمای انتخاب میز کنفرانس

راهنمای خرید انواع میز کنفرانس

در این مقاله قصد داریم تا راهنمای انتخاب میز کنفرانس را به شما ارائه کنیم. ابتدا باید تصمیم گیری کنید که چه استفاده ای قرار است از میز اداری کنفرانس بکنید. چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند. چه جلساتی قرار است در این سالن برگزار شود. این ها از جمله سوالاتی است که ممکن است برای شما پیش بیاید. خب با دانستن این موارد می توانید درباره هر کدام توضیحاتی بدهید. با پاسخ به هر سوال می توانید خود را در انتخاب میز کنفرانس راهنمایی کنید.

برای این که راهنمای انتخاب میز کنفرانس را بدانید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برای داشتن یک سالن جلسات حرفه ای قطعا باید هزینه بیشتری هم بکنید. برای این که از هزینه های اضافی جلوگیری کنید بهتر است از نمونه های اقتصادی که فضای زیادی هم اشغال نمی کنند استفاده کنید. تا در مکان و هزینه صرفه جویی بیشتری کرده باشید. این منظور از این جهت اهمیت دارد که می توانید به جای استفاده از میز های بزرگ کنفرانس هزینه خود را صرف چیزهای مهم تر کنید. پس بهتر است به اندازه افراد حاضر در اتاق اقدام به خرید میز کنفرانس اداری مدرن با قیمت ارزان کنید.

بهترین میز های کنفرانس چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین میز های کنفرانس که در راهنمای انتخاب میز کنفرانس به شما ارائه می دهیم را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم تا بهترین آن ها را انتخاب کنیم. میز های کنفرانس به 2 دسته تقسیم می شوند. میز ها گرد که جلسات دور تا دور آن برگزار می شود و یک نوع میز چند تکه بزرگ که دور تا دور است و به صورت مستطیل مانند می باشد. این دو نوع میز کنفرانس از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و می توان گفت به همین دو نوع هم میتوان آنها را محدود کرد چرا که از مدل های دیگر این میز ها استفاده چندانی نمی شود.

برای راهنمای انتخاب میز کنفرانس باید به شما بگوییم که ابتدا باید نیاز سنجی کنید. پس از این کار باید ویژگی های اصلی یک میز کنفرانس را بدانید. اگر در یک محیط بزرگ و برای استفاده افراد زیادی که قرار است در جلسات شرکت کنند به دنبال میز مناسب می گردید بهتر است نمونه های چند تکه به همراه تجهیزات صدا تهیه کنید. این مدل از میز ها دارای طراحی بسیار راحت و جادار هستند تا افراد زیادی که قرار است در جلسه و کنفرانس شرکت کنند به راحتی به کار خود مشغول شوند.

موضوعی که ممکن است فراموش کنید این است که صندلی کنفرانس با دیگر صندلی ها کمی متفاوت است. پرستیژ کاری هر صندلی با دیگری متفاوت است پس باید صندلی مناسب همان کار را استفاده کنید. در خرید میز باید کمی دقت بیشتر به خرج دهید. میز هایی که فرم فلزی دارند قدرت تحمل و عمر بالاتری هم دارن. شما قرار نیست هر سال میز کنفرانس خود را عوض کنید حداقل تا 10 سال باید از همین میز استفاده کنید.

اتاق مناسب برای میز کنفرانس

در ادامه راهنمای انتخاب میز کنفرانس باید به شما بگوییم که اتاق های کنفرانس همانند صندلی و میز آن با نمونه های اداری کاملا متفاوت است. اتاق های کنفرانس معمولا فضای باز، آزاد و پویا دارند. می توان سالن های کنفرانس را به دید ارتباط با دیگران دید پس باید فضای قابل اعتمادی را برای ارتباط با دیگران درست کرد. سقف این اتاق از دیگر اتاق ها معمولا بلند تر است. نور پردازی در این اتاق با دیگر اتاق ها کاملا فرق دارد و باید نور و فضای روشنی برای افراد حاضر در جلسه درست کرد.

معمولا افرادی که برای جلسات به دفتر شما تشریف می آورند تنها جایی که از محل کار شما میبینند همان اتاق کنفرانس است. در راهنمای انتخاب میز کنفرانس به شما می گوییم که تنها جایی که فرد در ذهنش باقی می ماند همان اتاق کنفرانس شماست. پس باید بهترین متریال و نورپردازی را برای فرد تامین کرد تا خاطره خوبی در ذهن او باشد تا در دیدار های بعدی به خوشی یاد شود. سرمایه گذاری و هزینه روی اتاق های کنفرانس می تواند برای آینده کاری شما بسیار اثر بخش باشد. بهتر است از نمونه هایی که دوام بالایی دارند استفاده کنید تا مجبور به هزینه مجدد برای میز نباشید.

مزایا و معایب میز کنفرانس

میز های کنفرانس ممکن است استفاده زیادی نشوند. در حال و هوای بیماری کرونا ممکن است خیلی از جلسات به صورت آنلاین برگزار شود. در صورتی که می دانید این بیماری تاثیری روی جلسات شما ندارد باید سالن کنفرانس خود را برای جلسات راه اندازی کنید. اگر نمی خواهید جلسات زیادی برگزار کنید بهتر است اتاق مدیریت خود را به سالن کنفرانس و جلسات خود تبدیل کنید. در ادامه مطلب راهنمای انتخاب میز کنفرانس به شما نحوه ساخت یک سالن کنفرانس در محل کار را توضیح می دهیم.

گفتیم که برای استفاده از اتاق مدیریت برای سالن کنفرانس باید راهنمای خرید انواع میز کنفرانس را مطالعه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم یک محیط صمیمی برای جلسات در دفتر کار خود درست کنید. این کار برای کسانی پیشنهاد می شود که نمی خواهند هزینه زیادی برای سالن کنفرانس کنند و جلست زیادی را قرار نیست برگزار کنند.

انواع میز کنفرانس بر اساس جنس

در ادامه مطلب راهنمای انتخاب میز کنفرانس باید به شما بگوییم که میز های کنفرانس از جنس چوب های مقاومی ساخته می شوند. این چوب ها معمولا چوب راش، گردو و افرا هستند که عمر و دوام بالایی هم دارند. می توانید از این میز ها به راحتی در سالن های جلسات استفاده کنید.

سخن پایانی

در راهنمای انتخاب میز کنفرانس به شما اطلاعات زیادی دادیم تا بتوانید به راحتی میز مناسب محل کار خود را انتخاب کنید. این کار می تواند تاثیر زیادی روی موفقیت های شما در جلسات داشته باشد. بهتر است اگر جلسات زیادی در محل کار شما برگزار نمی شود سالن جلسات را به محیط دیگری تبدیل کنید و جلسات خود را در همان اتاق مدیریت برگزار کنید. این کار صرفه اقتصادی زیادی برای شما دارد. استفاده از صندلی های اداری را نباید فراموش کنید. صندلی های اداری مخصوص که فرد را دچار خستگی زودرس نمی کند در نتیجه جلسات نیز می تواند تاثیر داشته باشد.

سوالات متداول

  1. برای جلسات سالن کنفرانس بهتر است یا سالن مدیریت؟
    بهتر است برای جلسات بزرگ از سالن جلسات استفاده کنید و برای جلسات کوچک از سالن های کوچک تر استفاده کنید.
  2. چرا باید از صندلی مخصوص برای سالن کنفرانس استفاده کرد؟
    استفاده از صندلی کنفرانس یکی از مهم ترین اصول اتاق کنفرانس است که باید رعایت شود و اهمتی بالایی دارد.
  3. میز های کنفرانس چه جنسی دارند؟
    معمولا در انواع پایه های فلزی و رویه میز افرا، گردو و راش دیده می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *