مقالات مبلمان و صندلی اداری
فواید استفاده از صندلی پشت توری

فواید استفاده از صندلی پشت توری

صندلی های اداری در طرح ها و مدل های متنوع در بازار موجود می باشند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. تکیه گاه برخی از صندلی ها از جنس فوم است و برخی دیگر کمی متفاوت تر هستند. یکی از مدل صندلی های اداری که این روزها طرفداران خاصی هم دارد صندلی پشت توری است که در این مقاله می‌خواهیم با شما در مورد فواید استفاده از صندلی پشت توری بیشتر صحبت کرده و اطلاعاتی را درباره این مدل صندلی های اداری پرفروش و پرطرفدار در اختیارتان قرار دهیم.

با گلدسیت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

صندلی پشت توری چیست؟

بارها در مقالات مختلف عنوان کردیم که هر یک از مبلمان های اداری و صندلی های اداری، دارای مزیت ها و معایب خاص خود می باشد که این مسئله در مورد صندلی پشت توری نیز کاملا صدق میکند.

صندلی پشت توری مزیت و معایب خاص خود را دارد که در ادامه فواید استفاده از صندلی پشت توری را بیشتر برایتان توضیح داده ایم.

فواید استفاده از صندلی پشت توری

شاید برای خیلی از شما دوستان پیش آمده باشد که مجبور شوید طولانی مدت روی صندلی اداری خود نشسته و منتظر باشید یا در حال انجام دادن کاری باشید.

اگر یک صندلی معمولی در اختیار داشته باشید احتمالا بعد از مدتی شروع به عرق کردن از ناحیه کمر خواهید کرد و این مسئله باعث کلافه شدن شما می‌شود مخصوصاً اگر فصل تابستان باشد و هوا خیلی گرم.

نشستن های طولانی مدت روی برخی از صندلی های اداری اذیت کننده است. از مشکلات اصلی استفاده صندلی های عادی دقیقاً می توان به همین موضوع عرق کردن در ناحیه کمر اشاره کرد.

اما، اگر یک صندلی پشت توری استاندارد در اختیار داشته باشید می توان گفت از مهمترین فواید استفاده از آن این است که توری ضد عرق دارد.

با استفاده از این صندلی به علت توری قسمت پشتی آن این مشکل عرق کردن ناحیه کمر حل میشود با وجود توری در قسمت پشتی صندلی هوا به راحتی در حال جریان می باشد و در نتیجه با وجود جریان هوا در این ناحیه شما احساس خنکی خواهید کرد و به مقدار قابل توجهی کمتر عرق می کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید استفاده از صندلی پشت توری، بهداشتی تر بودن این مدل صندلی اداری نسبت به سایر صندلی ها می باشد.

زمانیکه شما روی یک صندلی معمولی می نشیند و عرق می کنید در قسمت پشتی صندلی ایجاد رطوبت میشود با توجه به رطوبتی که در این بخش ایجاد شده مخصوصا در فصل گرما شرایط ایجاد رشد قارچ و باکتری ها نیز مهیا می شود.

با تمام این صحبت ها استفاده از صندلی پشت توری در فصل گرم تابستان علاوه بر بهداشتی بودن آن باعث خنک تر شدن می شود و فعالیت شما را در طول روز آسان تر می کند.

صندلی پشت توری یک صندلی اداری راحت

شاید از خودتان بپرسید که آیا خرید صندلی پشت توری کار درستی است؟

باید بگوییم که برخلاف تصور خیلی از دوستان صندلی های اداری پشت توری برخلاف صندلی های فومی که دارای تور در ناحیه پشتی میباشند صندلی های  بسیار راحتی می باشند تا جایی که می توان آن ها را راحتر از صندلی ادرای که تکیه گاه آن ها دارای فوم می باشد دانست.

اغلب افراد فکر می کنند به دلیل اینکه در ناحیه پشت این صندلی ها از تور استفاده شده راحتی چندانی ندارند اما باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است در ساخت و طراحی صندلی های اداری پشت توری اصول ارگونومی به صورت استاندارد رعایت شده و از سایر صندلی های اداری خیلی راحت هستند.

اکثریت صندلی های اداری پشت توری قابلیت جک تنظیم زاویه ارتفاع را نیز دارا می باشند تا علاوه بر خنکی حس بهتری به کاربر انتقال دهند.

کیقیت صندلی اداری پشت توری

یکی دیگر از مواردی که در راستای فواید استفاده از صندلی پشت توری نیاز است که به آن اشاره کنیم کیفیت این مدل صندلی های اداری می باشد.

صندلی های پشت توری اداری بر خلاف تصور اغلب مردم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تورهایی که در طراحی این مدل صندلی ها در بخش تکیه گاه مورد استفاده می باشد بسیار مقاوم بوده و در صورت استفاده صحیح از آن طول عمر بسیاری دارند.

استفاده مناسب از صندلی های اداری پشت توری

آنچه که برای طراحی و دکوراسیون یک محیط کاری دارای اهمیت میباشد استفاده از تجهیزات و مبلمان اداری مناسب و استاندارد است.

درست است صندلی پشت توری فواید و مزیت های زیادی دارد اما متاسفانه از این مدل صندلی نمی توان در بسیاری از دکوراسیون ها استفاده کرد زیرا که همخوانی لازم را با آنها ندارد.

صندلی های پشت توری بیشتر برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده می باشند ترکیب این صندلی با وسایل و تجهیزات مدرن بسیار جذاب می باشد.

پشنهاد ما این است که اگر برای اتاق مدیریتی خود به دنبال یک صندلی استاندارد و باکیفیت می‌باشید صندلی مدیریتی پشت توری بهترین گزینه می باشد که ظاهری بسیار جذاب و مدرن به اتاق شما می دهد.

در نهایت اینکه

امید است که با موارد عنوان شده در مقاله امروز و معرفی صندلی اداری پشت توری و اشاره به فواید استفاده از صندلی پشت توری توانسته باشیم شما دوستان عزیزی که به دنبال این هستید که محیط کار خود را خاص و بینظیر کنید راهنمایی کنیم تا یکی از بهترین های مبلمان اداری را تهیه کنید.

مشاوران ما از طریق سایت goldsit.ir در خریدی آسانتر و مطمئن تر بیشتر شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات مربوط به فواید استفاده از صندلی پشت توری

  1. چه افرادی باید صندلی پشت توری تهیه کنند؟
    افرادی که زمان بسیار زیادی را روی صندلی مشغول به انجام کار می باشند.
  2. عیب صندلی اداری پشت توری چیست؟
    در حالی که صندلی های توری بسیار محکم هستند و به راحتی تمیز می شوند، به اندازه چرم بادوام نیستند و با گذشت زمان می توانند آویزان شوند.
  3. صندلی پشت توری قابلیت انعطاف پذیری دارد؟
    بله، بسیار انعطاف پذیر هستند. تکیه گاه پشتی و تکیه گاه سر، ادامه کار طولانی مدت را برای شما آسان می کند. با صندلی های توری، می توانید به راحتی تکیه گاه پشتی را عقب برانید یا به عقب بکشید. در هر صورت، شما احساس راحتی خواهید کرد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *