مقالات مبلمان و صندلی اداری
میز و صندلی گیمینگ

میز و صندلی گیمینگ

شما دوستان عزیزی که علاقه مند به انجام بازی های کامپیوتری می باشید و ساعت های طولانی را به طور پیوسته در مقابل سیستم خود سپری میکنید آیا می دانید که در اثر نشستن های طولانی روی صندلی های معمولی دچار چه مشکلاتی خواهید شد؟! خستگی های مفرط، دردهای اسکلتی و عضلانی تنها بخش کوچکی از مشکلاتی است که با نشستن های طولانی مدت روی صندلی های معمولی دچار خواهید شد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که کمی درباره خرید میز و صندلی گیمینگ فکر کرده و برای سلامت خودتان هم که شده میز و صندلی گیمینگ تهیه کنید تا بتوانید به راحتی ساعت های زیادی را به انجام بازی های ویدئویی مشغول باشید.

میز و صندلی گیمینگ چیست؟

خیلی از شما دوستان عزیز شاید ندانید که به چه مدل صندلی و میز هایی، میز و صندلی گیمینگ گفته می شود. در یک تعریف کلی باید یگوییم که، میز ها و صندلی گیمینگ یک مدل میز و صندلی مخصوص افرادی است که مدت زمان طولانی مشغول به بازی های ویدئویی می باشند.

این مدل میز و صندلی ها به منظور  برطرف کردن نیازها و تضمین راحتی گیمرها طراحی شده‌اند. طراحی های آن ها برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب فیزیکی به مهره‌های کمر و گردن می باشد.

فاکتورهای مهم خرید میز و صندلی گیمری

برای خرید میز و صندلی گیمینگ همچون سایر میز و صندلی های باید به نکات مهم در زمان انتخاب توجه داشته باشید تا بعد از خریدی که انجام داده اید پشیمان نشوید.

فاکتورهای مهم در خرید میز و صندلی گیمری

میز و صندلی گیمینگ خریداری شده از سان سیت

از مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید میز و صندلی گیمینگ باید مد نظر داشته باشید موارد زیر می باشند که به اختصار درباره هر یک از آن ها توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • پشتی صندلی گیمینگ
  • قابلیت تنظیم صندلی
  • راحتی صندلی
  • وزن و ابعاد صندلی گیمینگ

پشتی صندلی گیمینگ

اولین فاکتور مهم برای خرید صندلی گیمینگ توجه به پشتی آن می باشد. پشتی این صندلی ها از مهم ترین عواملی هستند که باید در خرید مد نظر داشته باشید.

اگر می خواهید که بدن شما در حین بازی کردن وضعیت مناسبی داشته باشد باید حتما به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

هنگامی که شما مدت زمان طولانی روی صندلی در حال بازی کردن می باشید اگر وضعیت پشتی شما مناسب نباشید باعث ایجاد درد در کمر، شانه و گردن می شود.

قابلیت تنظیم صندلی

دومین مورد بسیار مهم برای خرید صندلی گیمینگ قابلیت تنظیم آن می باشد که باید هنگام بررسی ارگونومی صندلی ها بازی در نظر داشته باشید. پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان گیمر این است که به دنبال میز و صندلی باشید که قابلیت تنظیم نسبت به قد شما را داشته باشد. اگر صندلی که انتخاب می کنید این قابلیت را دارا باشد به شما اطمینان می دهد که کمر  و لگن شما به اندازی کافی در حالت راحت تر قرار گیرد. یک صندلی بازی با کیفیت دارای بالابر هیدرولیک می باشد.

راحتی صندلی

صندلی گیمر باید دارای ویژگی ارگونومیک باشد تا احساس راحتی داشته باشید. جنس و نوع روکش صندلی از ویژگی هایی است که در خرید بسیار مهم و قابل توجه می باشند.

وزن و ابعاد صندلی گیمینگ

یکی از فاکتورهای مهم در خرید صندلی، قابلیت تحمل وزن و ابعاد آن می باشد. برای مثال گیمرهای که وزن آن ها بالای 100 و قدشان 180 سانتی متر به بالا می باشد برندهای مثل ریزر، ام اس ای، میشن مناسب است.

دلایل داشتن یک میز و صندلی گیمینگ

قبل تر به این مسئله اشاره کرده ایم که اگر شما از علاقه مندان به انجام بازی های رایانه ای و ویدئویی می باشید و می خواهید ساعت های بسیار طولانی را پشت سیستم خود نشسته و به این بازی ها بپردازید باید به سلامت خود اهمیت زیادی دهید.

بنابراین انتخاب یک میز و صندلی گیمینگ بهترین انتخاب برای شما می باشد که تنها برای افرادی طراحی شده است که مدت ها مشغول انجام بازی هایی رایانه ای می باشند. این صندلی ها برای سلامت شما اهمیت زیادی دارند و از بروز هرگونه آسیب و مشکل به کمر و گردن شما پیشگیری می کنند.

طراحی این مدل میز و صندلی های به گونه ای است که در اولین نگاه شما را مجذوب ظاهر لاکچری خود می‌نماید. طراحی آن ها کاملا ارگونومیک می باشد و بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهند.

 قیمت میز و صندلی گیمینگ

به خاطر شرایط اقتصادی این روزها و نوسانات ارزی، قیمت این مدل میز و صندلی همچون سایر محصولات و میز و صندلی اداری و… دارای یکسی نوسانات می باشند.

اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که تیم گلدسیت به عنوان یک وب سایت و فروشگاه معتبر در زمینه میز و صندلی اداری و مبلمان های اداری و عیر اداری  با وجود پرسنل با تجربه تمامی قیمت های سایت را بروز نگه میدارد و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید این مدل میز و صندلی دست به کار شوید. گلدسیت ارائه کننده انواع برندهای مختلف میز و صندلی می باشد و به خاطر تنوع بالایی که دارد دست شما عزیزان را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است.

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا امروز و با ارائه این مقاله درباره اینکه میز و صندلی گیمینگ چیست؟ چه ویژگی هایی دارد کمی اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بهتر بتوانید برای خرید میز و صندلی اتاق گیمینگ مورد نظرتان تصمیم گیری کنید. مشاوران و همکاران ما نیز از طریق سایت goldsit.ir در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات مربوط به میز و صندلی گیمینگ

  1. صندلی گیمینگ چه تفاوت هایی با صندلی های دیگه داره؟
    استاندارد بودن ، جلوگیری از به وجود آمدن هر نوع آسیبی به نقاط اصلی، شخصی سازی کردن صندلی، طولانی مدت نشستن روی صندلی همگی از عواملی هستن که باعث تفاوت این صندلی با بقیه صندلی ها میشه.
  2. آیا صندلی های گیمینگ قابلیت تنظیم دارند؟
    یکی از علت هایی که باعث میشه تا صندلی های گیمینگ نسبت به صندلی های دیگه برتری داشته باشن ، قابلیت تنظیم هست.
  3. صندلی گیمینگ چه ویژگی هایی دارد؟
    کیفیت بالای ساخت، محافظ گردن و کمر، قابلیت تنظیم و پایه و غلتک‌های محکم از ویژگی های صندلی گیمینگ می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *