مقالات مبلمان و صندلی اداری
میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک

میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک

از آنجایی که این روزها فضاهای اداری، دارای متراژ کمی می باشند شما باید برای خرید تجهیزات اداری به موارد زیادی توجه داشته باشید و متناسب با فضایی که در اختیار دارید مناسب ترین مبلمان اداری را تهیه کنید. یکی از تجهیزاتی که باید با توجه به متراژ محیط کار خود برای خرید آن اقدام کنید میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک می باشد. شما باید بدانید که میزهای کارمندی در ابعاد بزرگ برای فضای کوچکی که شما در اختیار دارید اصلا گزینه خوب و مناسبی نیستند.

شاید شما دوست داشته باشید تا یک میزکارمندی با طراحی پیچیده برای فضای اداری خود تهیه کنید اما، خرید این مدل میزها در صورتی امکانپذیر می باشد که شما فضای کافی برای آن ها در محیط کاریتان داشته باشید.

برای خرید میزهای کارمندی کوچک باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید و سپس آنها را خریداری کنید که در ادامه به این نکات پرداخته ایم.

نکاتی در مورد خرید میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک

همانطور که مطلع هستید و ما هم بارها در مقالات مختلف به این موضوع اشاره کرده ایم، این روزها بسیاری از تجهیزات اداری هستند که براساس اصول طراحی دکوراسیون خریداری می شوند.

در حقیقت باید بدانید که زیبایی محیط کار شما برای خیلی از کارمندها و مدیران شرکت و اداره ها دارای اهمیت زیادی می باشد.

بنابراین، اگر می خواهید محیط اداری شما دارای متراژ زیادی باشد طراحی دکوراسیون آنجا برایتان آسان و راحت است اما اگر از یک فضای کوچک برخوردار می باشید باید به خوبی بدانید که نمی توانید از تجهیزاتی در ابعاد بزرگ برای آن فضا استفاده کنید.

بنابراین میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک بهترین انتخاب می باشد که برای خرید آن باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • طرح میز
  • جنس میز
  • زیبایی میز
  • رنگ بندی
  • ساختار میز و فضای در اختیار
  • هزینه خریداری میز
  • تعداد کشوهای میز

طرح میز

اولین مورد از نکاتی که باید برای خرید میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک به آن توجه زیادی داشته باشید، طرح میزی است که قصد خرید آن را دارید.

شما باید طرح میز را با توجه به فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. افرادی که در زمینه تولید تجهیزات اداری همچون میز کارمندی فعالیت دارند مدل های متنوعی میز کارمندی روانه بازار کرده اند.

پس، دست شما برای خرید کاملا باز است. فقط باید به خوبی طرح ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس گزینه ای که بیشتر برای محیط کار شما مناسب می باشد را انتخاب و خریداری کنید.

بد نیست بدانید که برخی از میزهای کارمندی به شکل دایره ای می باشند و برای فضاهایی که متراژ کمی دارند اصلا گزینه مناسبی نیستند. برای چنین فضاهایی باید به سراغ میزهای مربعی و یا مستطیلی شکل باشید.

جنس میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک

مسئله و نکته مهم بعدی که باید در نظر داشته باشید جنس میز است. در زمان خرید باید به جنس و متریالی که در ساخت میز کارمندی به کار رفته است توجه داشته باشید و میزی را انتخاب کنید که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.

شاید میزهای کوچک کارمندی که برای فضاهای کوچک مناسب می باشند حجم کمتری از متریال ها را به خود اختصاص دهند اما باید بدانید که همان حجم کم هم می تواند از بهترین متریال ها انتخاب شده باشد.

زیبایی میز

قطعا میزکارمندی کوچک، بهترین و مناسب ترین میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک است. دقت به زیبایی میزهای کارمندی از نکات دیگری است که باید در زمان خرید به آن ها توجه داشته باشید.

شما باید بدانید که این مدل میزها ظرافت بسیار زیادی دارند و به همین خاطر است که از آن ها به عنوان میزهای کارمندی نام برده می شود.

آن مدل از میزهای کوچک اداری که بدون ظرافت لازم طراحی شده اند و هیچ زیبایی ندارند بدون شک خیلی زود دل شما را خواهند زد و شما را خسته می کنند.

پس، حتما در زمان خرید میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک اگر به دنبال میزکارمندی کوچک هستید به خوبی زیبایی و جذابیت آن را با فضای اداری خود مورد بررسی قرار دهید.

رنگ بندی

برخی از میزهای کارمندی با اینکه در ابعاد کوچک طراحی و ساخته شده اند ممکن است دارای رنگبندی مناسبی نباشند پس حتما در زمان خرید به رنگ بندی میز کارمندی توجه داشته باشید.

برای اینکه مناسبترین رنگ را برای میز کارمندی فضای اداری کوچک انتخاب کنید باید از هر لحاظ آن را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به این مسئله که رنگ انتخابی با سایر تجهیزات اداری شما مطابقت دارد یا نه برای خرید آن تصمیم بگیرید.

ساختار میز و فضای در اختیار

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک دقت به ساختار میز و فضایی است که در اختیار دارید.

شما باید قبل از هر اقدامی برای خرید به این اطمینان برسید که میز انتخابی شما برای محیطی اداری مناسب می باشد یا نه؟!

پس قبل از خرید به کاربردی بودن میز توجه زیادی داشته باشید.

هزینه خریداری میز کارمندی کوچک

از تمام موارد عنوان شده که بگذریم یکی دیگر از موارد بسیار مهم توجه به قیمت میزکارمندی است. قطعا با توجه به این مسئله که میزان متریال های استفاده شده برای ساخت و طراحی میزهای کارمندی کوچک کم می باشد قیمت آن ها نسبت به سایر تجهیزات اداری به صرفه تر خواهد بود.

اما، این مسئله نباید باعث شود تا شما در انتخاب و خریدی که انجام می دهید دچار سردرگمی شوید. با توجه به این ضرب المثل که می گوید:” هر چقدر پول بدی همانقدر آش می خوری” باید دقت داشته باشید که چه خریدی انجام می دهید.

متریال هایی که در ساخت و طراحی تجهیزات اداری همچون میزهای کارمندی مورد استفاده می باشند از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت آن ها می باشد.

پس در هنگام خرید باید به جنس و متریال به کار رفته در ساخت میز کارمندی کوچک برای فضای اداری کوچک توجه داشته باشید.

پیشنهاد ما میزهایی است که با ام دی اف ساخته شده اند و قیمت مناسبی هم دارند چرا که هزینه خرید آن ها به صرفه تر از میزهای کارمندی چوبی است.

تعداد کشوهای میز

آخرین مورد هم توجه داشتن به فضا و تعداد کشوهای میز کارمندی است که خریداری می کنید. بررسی کردن کشو میز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که برخی از میزها دارای این قابلیت نیستند یا حجم و فضای کمی را به خود اختصاص داده اند.

برخی دیگر از میزها هم هستند که فضای بیشتری دارند. شما باید براساس نیاز خود میز کارمندی که می خواهید را خریداری کنید.

در نهایت اینکه

امیدواریم که با توجه به نکات عنوان شده در این مقاله بتوانید بهترین میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک را تهیه و خریداری کنید.

سوالات مربوط به میز کارمندی مناسب برای فضاهای اداری کوچک

  1. میز کارمندی گرد برای فضاهای کوچک مناسب است؟
    خیر، بهترین گزینه برای فضاهای اداری کوچک میزهای مربعی و مستطیلی شکل می باشند.
  2. طرز چیدمان میز کارمندی بهتر است به چه شکلی باشد؟
    تا حد امکان نزدیک به منبع نور طبیعی قرار دهید. برخی دوست دارند روبروی پنجره قرار بگیرند، اما اگر این موضوع بیش از حد حواس‌پرتی را پرت می‌کند، میز را عمود بر آن قرار دهید.
  3. قیمت میز کارمندی کوچک چقدر است؟
    با توجه به متریال هایی که در ساخت و طراحی آن ها استفاده می شود قیمت ها متفاوت می باشند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *