مقالات مبلمان و صندلی اداری
چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟

چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید یک میز و صندلی مدیریتی لوکس و شیک می تواند نشاگر جایگاه مدیری بادریایت باشد. انتخاب میز خاص این قابلیت را دارد که علاوه بر آنکه برای محیط اداری مناسب می باشد با سایر دکوراسیون اداری اتاق مدیریت هم همخوانی داشته و به زیبایی بیشتر آن فضا کمک کند. از آنجایی که میز و صندلی مدیریت از قسمت های مهم مبلمان اداری به شمار می آیند بنابراین باید به خاص بودن آن ها توجه زیادی داشت. حتما برایتان این سوال پیش خواهد آمده که اصلا چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟ 

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید میز مدیریتی خاص با طراحی خاص

در متن بالا هم اشاره کردیم که میز مدیریتی باید طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد و متمایز از انواع میز و صندلی های اداری باید کاربردهای زیادی و چندگانه ای داشته باشد.

اغلب سازمان ها و شرکت ها برای میز مدیریتی به سراغ میزهای بزرگ می روند که در اغلب جلسات اداری هم از آن ها استفاده می شود.

میزهای مدیریتی دارای جنس های مختلفی می باشند که با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و توجه به نکات مهم برای انتخاب و خرید یک میز مدیریتی استاندارد می توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

لازم است بدانید که میزهای مدیریتی همچون میزهای جلسه بزرگ نیستند و ظرفیت بالایی ندارند. این مدل میزهای ادرای نسبت به سیار میزهای اداری، امکانات بیشتری دارند.

عوامل تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت

برای اینکه بهتر متوجه این مسئله شوید که چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟ باید بخوبی با عواملی که می توانند بر دکوراسیون اتاق کار مدیریتی شما تاثیر بگذارند هم آشنا باشید.

در پاراگراف های قبلی اشاره کردیم که انتخاب میزمدیریتی خاص می تواند بر هر چه زیباتر شدن دکوراسیون دفترکار شما تاثیر بگذارد.

برای اینکه بتوانید برای دفتر مدیریتی خود یک میز و صندلی مدیریتی خاص را با توجه به دکوراسیونی که دارید انتخاب کنید به عوامل زیر توجه داشته باشید.

  1. هماهنگی رنگ میز مدیریت و تناسب آن با اتاق
  2. میزان فضا و محل قرارگیری میز مدیریت

هماهنگی رنگ میز مدیریت و تناسب آن با اتاق

اولین عامل تاثیرگذار بر طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت، هماهنگی بین رنگ میز و رنگ اتاق می باشد.

به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب برای میز مدیریت و طراحی دکوراسیون محل کار از مواردی است که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در دکوراسیون های مدرن که بیشتر از رنگ های شاد که تنوع بسیار دارند استفاده می شود باید میز و صندلی مدیریتی که انتخاب می کنید هم با آن فضا همخوانی لازم را داشته باشد.

با در نظر گرفتن این مسئله که، اتاق مدیریت به طور معمول رسمی تر و با رنگ های متمایز طراحی می شود و بهتر است میز و صندلی نیز متناسب با رنگ غالب این اتاق طراحی شود.

میزان فضا و محل قرارگیری میز مدیریت

اما، عامل مهم و تاثیرگذار بعدی، میزان فضایی است که قرار است میز مدیریتی در آن قرار داده شود.

شما باید با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید چیدمان و طراحی اتاق را به گونه ای انجام دهید که هماهنگی لازم بین آن ها وجود داشته باشد.

فراموش نکنید که اندازه میز و شکل آن باید با فضا هماهنگ باشد اگر از میز های مدیریتی ال شکل استفاده می کنید بهتر است فضایی برای قرارگیری میز بزرگ در اتاق مدیریت باشد.

چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟

شما دوستان عزیزی که برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟، قبل از هر تصمیمی برای خرید باید به خوبی چند مسئله مهم را مورد ارزیابی قرار دهید و با توجه به نتیجه این بررسی ها و ارزیابی ها تصمیمی نهایی خود را برای خرید بگیرید.

اول از هر چیزی شما باید مشخص کنید که چقدر بودجه مالی برای خرید میز و صندلی مدیریتی خاص می خواهید هزینه کنید؟ چه سبکی بیشتر مد نظرتان می باشد( کلاسیک، اسپرت، مدرن و…)، می خواهید میز و صندلی مدیرتی که می خرید از چه متریال هایی در ساخت و طراحی آن استفاده شده باشد( چوب، فلز، ام دی اف و…) و از همه مهمتر اینکه آیا فضای کافی و مناسب برای میزی که مد نظرتان می باشد در اختیار دارید یا خیر؟!

بعد از ارزیابی و بررس یکردن موارد عنوان شده می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه های مربوطه یا گشت وگذار اینترنتی در وب سایت های که در این زمینه فعالیت دارند کلیه محصولات را مشاهده کرده و گزینه ای که به نظر و سلیقه شما نزدیک می باشد را خریداری کنید.

نکات مورد توجه در خرید میز و صندلی اداری

  • ارگونومی میز و صندلی اداری
  • نشیمنگاه صندلی اداری
  • پشتی صندلی اداری
  • تکیه‌گاه بازو در صندلی اداری
  • پایه های صندلی اداری
  • کیفیت میز مدیریت و صندلی

مواردی که در این بخش به آن ها اشاره کردیم از مهمترین مواردی هستند که نه تنها در زمان انتخاب و خرید میز و صندلی مدیریتی خاص باید به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

بلکه برای خرید انواع میز و صندلی ها و مبلمان های اداری توجه و دقت به این نکات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

در نهایت اینکه

برای درک بهتر این سوال که چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟، باید بدانید که میز مدیریت خاص باید دارای کیفیت، طراحی متناسب با بدن و ارگونومی راحت، طراحی زیبا و متناسب با دکوراسیون داخلی و زیبایی ظاهری باشد.

سوالات مربوط به چگونه صندلی و میز مدیریت خاص انتخاب کنیم؟

  1. صندلی مدیریتی چه ویژگی هایی دارد؟
    صندلی‌های مدیریتی معمولاً شامل طراحی رسمی‌ترو پشتی بالاتر هستند.
  2. میز و صندلی مدیریتی دارای چه کیفیتی باید باشند؟
    باید دوام و طول عمر زیادی داشته باشند. باید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، ساخته‌شده باشند. میز مدیریت نیز باید به شکلی باشد که تحت تاثیر عوامل مختلف آسیب نبیند.
  3. چه نوع صندلی های اداری برای میز مدیریتی مناسب می باشند؟
    صندلی که برای میز مدیریت استفاده می شود نیز بهتر است دارای پایه متحرک باشد زیرا میز مدیریت خاص چند کاربردی است و لازم است برای فعالیت های مختلف سطح و ارتفاع صندلی مدیریت تغییر کند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *