محصول

شرکت گلد سیت

محصولات گلدسیت

مبل اداری تشریفاتی هرمس مدل S70GN2

فریم فریم استیل
پایه استیل با آبکاری طلایی 
دسته دسته ثابت
چرم چرم L
قابل استفاده برای کارهای اداری و کارمندان در جلسات و همایش تشریفاتی مخصوص دو نفر

خرید مبل اداری تشریفاتی هرمس مدل S70GN2

در برخی از شرکت های خصوصی یا ادارات دولتی برای برگزاری همایش ها یا جلسات کاری، به جای مبلمان اداری معمولی، از مبل های تشریفاتی استفاده می کنند. قطعا استفاده از چنین مبلمانی برای هر محیط اداری یک پوئن مثبت به شمار می آید و ظاهر اتاق جلسه یا همایش را شیک تر و مدرن تر نشان می دهد. مبل های اداری تشریفاتی برای کاربرد های روزمره و نشستن پشت میز یا کار اداری کردن چندان مناسب نیستند. چرا که چرخشی یا گردان نیستند و فرد برای مدت طولانی پشت میز ممکن است خسته شود و همچنین قیابلیت تغییر پایه و تغییر ارتفاع ندارد. از این رو مبل ها یا صندلی های تشریفاتی اداری بیشتر برای برگزاری جلسات یا در اتاق های سمینار و هیئت مدیره مناسب هستند. این مبل های اداری جلوه خاصی به محیط شرکت می دهند و بسیار شیک به نظر می رسند.

یکی از مدل های مبل اداری با جلوه تشریفاتی که بسیار راحت می باشد. و از لحاظ ظاهری هم شیک است. مبل اداری تشریفاتی هرمس مدل S70GN2 می باشد. و جزو مبل های تشریفاتی دو نفره است.

اگر برای محیط شرکت و برگزاری جلسات میزگرد یا همایش می خواهید یک مدل مبلمان تشریفاتی تدارک ببینید. مبل اداری تشریفاتی هرمس مدل S70GN2 پیشنهاد گلدسیت به شماست. تما مبل های اداری گلد سیت از صفر تا صد مرحله طراحی و تولید در همین مجموعه ساخته شده اند. این مدل هم یکی از پرفروش ترین انواع مبلمان تشریفاتی اداری گلدسیت می باشد. روکش صندلی این مدل از جنس چرم L است و دسته و پایه آن از فریم استیل با آبکاری کروم تشکیل شده است. هم چنین می توان از این مبل تشریفاتی در فضای لابی شرکت یا هلدینگ هم استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *