محصول

شرکت گلد سیت

محصولات گلدسیت

مبل گردان سل مدل R240B

پایه بشقابی طلایی
دسته مکانیزم تک دسته
چرم چرم L
قابل استفاده برای کارهای اداری و قابل استفاده در فروشگاه ها یا مراکز تجاری

خرید مبل گردان سل مدل R240B

راحتی و آسایش در هنگام کار کردن، مهم ترین رکن کار می باشد. چرا که درست نشستن و قرار گرفتن بدن به صورت مناسب روی صندلی مهم است. در میزان فشار به ستون فقزات و کمر و سایر اعضای بدن تاثیر زیادی دارد. در صورتی که بدن ما موقع نشستن در حالت درست قرار نگرفته باشد. ساعت های طولانی که قرار است پشت میز در حال کار کردن باشیم. عواقب بدی خواهد داشت.  به سرعت تن ما را خسته کرده. و ادامه کار برایمان دشوار خواهد بود. بنابراین باید یک مبل یا صندلی راحت را انتخاب کنیم. مبلمان اداری هم در سلامتی و صحت جسم و هم در زیبایی و شیک بودن دفتر کار و محل کار شما تاثیر گذار است.

مبل گردان سل مدلR240B، یکی از بهترین مدل های مبلمان اداری و تجاری گردان است. با نگاهی در شکل و ظاهر این مبل، متوجه شیکی و زیبایی آن خواهید شد. علاوه بر این راحتی را نیز کاملا با نشستن روی این مبل گردان اداری حس خواهید کرد. این مبل بیشتر مناسب استفاده در جلسات و سمینارهای داخلی شرکت و هیئت مدیره می باشد. همچنین برای استفاده در فروشگاهها یا مراکز تجاری هم بسیار مناسب و شیک است.

چنان چه به دنبال خرید مبلمان گردان برای محل کار خود هستید. می توانید مدل های متنوعی را در سایت گلدسیت مشاهده کنید. تمام محصولات گلدسیت از ابتدایی ترین مرحله تا مراحل نهایی (از صفر تا صد) در همین مجموعه طراحی شده و به تولید رسیده است. مبل گردان سل مدل R240B یکی از بهترین گزینه هایی است. که گلدسیت به شما پیشنهاد می کند. گردان بودن و قابلیت تنظیم صندل این مبل گردان، بهترین مزیت آن است. پایه آن از جنس بشقابی طلایی است. و نوار همرنگ با خود مبل دارد. روکش چرم آن نیز از نوع L می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *