مقالات مبلمان و صندلی اداری
خرید صندلی پشت بلند اداری

خرید صندلی پشت بلند اداری

اگر قصد خرید صندلی پشت بلند اداری برای اتاق مدیریت و یا کارشناسی و یا برای هر استفاده دیگری را دارید، در این مطلب همراه ما باشید.

صندلی پشت بلند اداری

از انواع صندلی های اداری صندلی پشت بلند اداری است که بیشتر برای صندلی مدیریت و کارشناسی و یا صندلی کامپیوتر خریداری می شود. اگر قصد خرید صندلی پشت بلند اداری را دارید، خوب است درباره ویژگی های آن بیشتر بدانید تا انتخاب بهتری از صندلی اداری را داشته باشید. پس همچنان در این مقاله مارا همراهی نمایید.

خرید صندلی پشت بلند اداری

قیمت صندلی پشت بلند کارشناسی

خرید صندلی پشت بلند اداری

برای خرید صندلی پشت بلند اداری باید درباره ویژگی های یک صندلی اداری باکیفیت بدانیم و بعد برای خرید آن از میان ندل های مختلف و انچه که مد نظرمان است انتخاب کنیم. صندلی اداری از مبلمان اداری است که حداقل روزی 8 ساعت از ان استفاده می شود، پس باید زیبا و راحت باشد. یعنی از مهم ترین فاکتورها در خرید صندلی اداری پشت بلند، راحتی و زیبایی ان است.

برای زیبایی صندلی پشت بلند باید طراحی ان خاص و منحصر به فرد باشد. بسیاری از برندها و فروشگاه ها از طرح های خاص که در رقابت با نمونه های خارجی هستند، انتخاب می شود. برای خرید انواع صندلی پشت بلند مدیریتی می توانید از فروشگاه گلدسیت و برندهای معتبری چون اروند و نیلپر و جلیس، اقدام نمایید.

مورد مهم دیگر که باید در خرید صندلی اداری دقت شود، کارایی و کیفیت آن است که از همه لحاظ باید مورد بررسی قرار بگیرد. وقتی صندلی اداری از کیفیت خوبی برخوردار باشد، راحتی را هم دارا است و افراد در اثر استفاده طولانی مدت و مداوم، احساس خستگی و درد در کمر و گردن و زانوهایشان ندارند. اصول استاندارد و طراحی آرگومومیک در این صندلی های اداری اجرا شده است.

ویژگی های صندلی پشت بلند مدیریتی

از مهم ترین قسمت های اداره و شرکت، اتاق مدیریت است. دکوراسیون اتاق مدیریت باید خاص باشد و از مبلمان اداری زیبا و باکیفت استفاده شود. از مهم ترین مبلمان اداری برای اتاق مدیریت خرید صندلی پشت بلند مدیریتی است. صندلی اداری مدیریتی باید دارای طراحی خاص و منحصر به فردی باشد و از بهترین متریال هم در ساخت ان استفاده شده باشد. پشت صندلی عای اداری مدیریتی بلند هستند.

صندلی پشت بلند مدیریتی می تواند هم سبک مدرن داشته باشد و هم بر اساس دکوراسیون کلاسیک طراحی شده باشد. صندلی های مدرن بیشتر از متریال فلز و ام دی اف و ترکیبی هستند و در عین شکیل بودن ساده می باشند.

طراحی صندلی پشت بلند مدیریتی کلاسیک، تجملاتی تر است و پیچ و خم در پایه های صندلی و منبت کاری می تواند وجود داشته باشد.

از هر دو سبک مدرن و کلاسیک می توان صندلی اداری مدیریتی لوکس و خاصی را تهیه نمود.

صندلی پشت بلند

انواع صندلی پشت بلند

صندلی پشت بلند

صندلی های پشت بلند بسیار طرفدار دارند. چه برای خانه و چه محل کار طراحی شده اند. صندلی اداری پشت بلند شکیل و زیبا است. اگر از گلدسیت، اینگونه صندلی ها را خریداری نمایید، هم باکیفیت و هم در طرح و رنگ و مدل، بسیار متنوع هستند. طراحی استاندارد دارند و بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده اند.

صندلی اداری مدیریتی استاندارد

صندلی های اداری استاندارد باید قابلیت ارتجاع به عقب را داشته باشند تا افراد در اثر نشستن های طولانی خسته نشوند. بهترین زاویه ای که افراد باید روی صندلی اداری پشت بلند بنشینند تا راحت باشند، 110 درجه است. در این صورت به کمر فشار وارد نمی شود و از مشکلات کمردرد و ارتروز به دور هستید. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از افراد کارمند پس از مدتی دچار کمردرد و ناراحتی هایی از ناحیه کمر می شوند.

در هنگام خرید صندلی اداری پشت بلند، دقت داشته باشید که، پشت صندلی اداری باید دارای انحنا به شکل S باشد. در اینصورت خستگی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.

قیمت صندلی اداری پشت بلند

خرید صندلی اداری ارزان

قیمت صندلی اداری پشت بلند

مهم ترین مورد در خرید صندلی پشت بلند این است که به کیفیت و راحتی و کارایی آن اهمیت داده شود. صندلی های زیادی با کیفیت های مختلفی در بازار تولید می شوند که در برخی از ان ها از متریال مرغوب استفاده نمی شود. این صندلی ها قیمت پایین تری دارند اما خیلی زود نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

پیشنهاد ما خرید صندلی اداری باکیفیت از فروشگاه ها و برندهای معتبر است. در مقایسه با کیفیت ساخت، قیمت مناسبی داشته و دارای ضمانت و گارانتی معتبر هستند.

برای اطلاع از قیمت انواع صندلی اداری و قیمت صندلی پشت بلند وارد وبسایت گلدسیت شده و انواع محصولات را با قیمت شفاف مشاهده نمایید.

نکات مهم در خرید صندلی اداری

خوب است قبل از خرید صندلی اداری مدیریتی پشت بلند و هر گونه صندلی اداری به موارد زیر دقت داشته باشید.

  • برای راحتی بهتر است صندلی دارای دسته قابل تنظیم، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و پشتی صندلی باشد.
  • از روکش مناسب استفاده شده باشد تا ایجاد تعریق نکند.
  • دارای طرح و رنگ مناسب با محیط و دکوراسیون باشد.
  • دارای پایه ها به تعداد مناسی و در کیفیت خوب باشد.
  • صندلی اداری دارای استحکام خوبی باشد.
  • استاندارد بوده و اصول طراحی آرگونومیک در ان رعایت شده باشد.
  • در نشیمن صندلی ها بهتر است از فوم سرد انتخاب شود تا در هنگام استفاده نخوابد و استایل خودش را حفظ نماید.
  • لبه صندلی ها اگر دارای انحنای توپری باشند از خستگی افراد جلوگیری می شود.
  • از موارد مهم دیگر چرخ دار بودن صندلی اداری است که برای انجام راحت کارها و ایجاد خستگی کم تر در 8 ساعت کار روزانه، لازم است.
در نهایت اینکه

در این مطلب درباره صندلی پشت بلند اداری و ویژگی ها و موارد مهم در خرید ان که باید مد نظر داشت، صحبت کردیم. امیدواریم مطالب این مقاله مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد.

سوالات متداول صندلی پشت بلند اداری

کاربرد صندلی پشت بلند اداری در چه فضاهایی است؟

از صندلی اداری پشت بلند برای صندلی مدیریتی و کارشناسی و صندلی کامپیوتر و گیمینگ استفاده می شود.

مزیت خرید صندلی اداری چرخدار چیست؟

برای راحتی کارها و سهولت در انجام امور اداری و خستگی کم تر باید از صندلی پشت بلند اداری چرخدار استفاده شود.

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی چه مزیتی دارد؟

صندلی اداری بهتر است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی باشد تا افراد دچار خستگی و ناراجتی های مزمن چوت گردن درد و کمردرد نشوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *