مقالات مبلمان و صندلی اداری
صندلی کامپیوتر چی بخرم؟

صندلی کامپیوتر چی بخرم؟

تا به حال دقت کرده اید وقتی در حال درست خواندن یا کار کردن پشت میز کار خود هستید متوجه گذر زمان نمی شوید و شاید ساعت ها در همان حالت می مانید؟! به خاطر موارد این چنینی نیاز دارید تا یک صندلی اداری استاندارد و با کیفیت در اختیار داشته باشید تا بعد از ساعت های طولانی که روی آن نشسته اید احساس خستگی نکنید. یکی از صندلی های اداری که امروز و در این مقاله می خواهیم درباره آن بیشتر با شما صحبت کنیم صندلی کامپیوتر می باشد که این روزها کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. شما دوستان عزیزی که از ما پرسیده اید صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ و به دنبال بهترین گزینه برای خرید صندلی کامپیوتر می باشید با ما تا انتهای مقاله امروز همراه شوید.

چگونه صندلی کامپیوتر بخریم؟

همانطور که می دانید صندلی کامپیوتر هم نوعی صندلی اداری است که هم در منزل و هم در محیط های کاری مختلف از آن استفاده می شود. ارتفاع طراحی شده برای این صندلی ها باید به گونه ای باشد که مناسب با میز کار شما بوده و کار با لپ تاپ یا کامپیوتر را برای شما آسان کند. صندلی های مخصوص میز کامپیوتر دارای مدل های متنوع بسیار زیادی در بازار می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار داده اند تا با توجه به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

اما سوال اصلی این است که صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ در ادامه مقاله امروز می خواهیم شما را راهنمایی کرده و کمی برایتان از ویژگی ها و مشخصاتی که بهترین صندلی برای مطالعه و یک صندلی کامپیوتر خوب باید دارا باشد بگوییم تا بهتر و راحتر بتوانید برای خرید آن تصمیم گیری کنید.

خرید صندلی کامپیوتر

با توجه به شرایط کاری این روزها، کسب و کارهای زیادی هستند که به صورت آنلاین فعالیت دارند و افرادی زیادی با نشستن پشت کامپیوتر ساعت های زیادی را برای انجام امور کاری خود سپری می کنند. خب، این دوستان که ساعت ها از کامپیوتر استفاده می کنند نیاز به یک صندلی مناسب دارند تا در طول زمان کاری خود احساس خستگی نداشته باشند.

خرید صندلی کامپیوتر

نمونه صندلی کامپیوتر غیر استاندارد

خرید صندلی کامپیوتر استاندارد چندان کار سخت و دشواری نیست، فقط لازم است در این زمینه اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار داشته باشید. داشتن یک صندلی کامپیوتر استاندارد باعث می شود تا بعد از ساعت ها که از پشت میز کار خود بلند می شوید مشکلات جدی همچون کمر درد، گردن درد به سراغ شما نیاید. به طور کلی باید بگوییم که یک صندلی اداری خوب آن هم از نوع صندلی کامپیوتر باید یک سری ویژگی ها و مشخصه هایی داشته باشد تا شما با آسودگی خاطر برای خرید آن اقدام کنید.

در ادامه مقاله امروز برای رسیدن به پاسخ این پرسش که صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم که ویژگی هایی که یک صندلی مناسب برای کامپیوتر باید دارا باشد چه ویژگی هایی هستند.

ویژگی‌ های صندلی کامپیوتر خوب

هنگامی که به دنبال یک صندلی کامپیوتر خوب و راحت هستیم اغلب نمی دانیم که باید در زمان خرید صندلی کامپیوتر به چه مواردی توجه داشته باشیم تا بعد ها از انتخاب و خریدی که انجام می دهیم پشیمان نشویم. اگر می خواهید بدانید صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ که از همه لحاظ مناسب باشد باید بدانید که یک صندلی کامپیوتر خوب ویژگی ها و مشخصات ثابتی دارد و از هر استانداردی پیروی می کند.

در ادامه به چند مورد از مهم ترین ویژگی های مربوط به این مدل صندلی ها که در زمان خرید به شما کمک زیادی خواهند کرد تا انتخاب و خرید درستی داشته باشید اشاره کرده ایم.

  1. ارگونومیک بودن صندلی
  2. قابلیت تنظیم صندلی
  3. قابلیت تنظیم ارتفاع
  4. جنس روکش های صندلی
  5. پشتی کمر صندلی
  6. دسته صندلی
  7. نشیمنگاه صندلی

ارگونومیک بودن صندلی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صندلی کامپیوتر ارگونومیک بودن آن است. رعایت این مسئله در ساخت و طراحی صندلی کامپیوتر برای سلامت فیزیکی بدن کاربر بسیار مفید می باشد. یک صندلی کامپیوتر استاندارد باید از وضعیت فیزیکی مناسبی برای بدن کاربر برخوردار باشد و در حقیقت از وضعیت فیزیکی بدن مراقبت کند. پس دقت داشته باشید که برای خرید صندلی کامپیوتر به دنبال مدل هایی باشد که این ویژگی در آن ها رعایت شده است.

قابلیت تنظیم صندلی

مسئله و نکته مهم بعدی برای اینکه متوجه شویم صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ توجه به قابلیت تنظیم صندلی است. اگر صندلی که انتخاب کرده اید و قصد خرید آن را دارید از این قابلیت برخوردار باشد می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. این مهم را به خاطر داشته باشید که این روزها تقریبا اغلب صندلی های کامپیوتر دارای این ویژگی می باشند اما آنچه باید به آن دقت کنید چگونگی تنظیم صندلی است.

خرید صندلی کامپیوتر استاندارد

نمونه صندلی کامپیوتر با قابلیت تنظیم تمام بخش ها

پیشنهاد تیم گلدسیت به شما عزیزان که این سوال را دارید که صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ این است که صندلی هایی را انتخاب کنید که حداقل 5 حالت تنظیم داشته باشند. باید بگوییم صندلی‌هایی که از قابلیت تنظیم برخوردار هستند ویژگی‌هایی همچون تنظیم پشتی کمر، عرض و ارتفاع بازو، عرض و ارتفاع پشت صندلی، زاویه صندلی و کنترل شیب دارند و تمامی این مسائل می‌توانند در راحت‌تر و متناسب‌تر بودن صندلی کامپیوتر تأثیرگذار باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع

حتما برای خیلی از شما دوستان عزیز پیش آمده است که روی صندلی با ارتفاع نامناسب نشسته باشید و احساس کنید هیچ کنترلی بر کامپیوتر خود و یا میزکارتان ندارید. دلیل این مسئله این است که صندلی شما قابل تنظیم ارتفاع نمی باشد. بنابراین خرید صندلی کامپیوتر که قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را دارا باشد یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. به طور کلی ارتفاع سطح نشیمن‌گاه از زمین و ارتفاع زیردستی‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی‌های کامپیوتر به شمار می‌آیند.

جنس روکش های صندلی

بهترین روکش برای صندلی کامپیوتر، روکش هایی هستند که مقاومت بالا و توانایی جذب رطوبت را دارند. دقت داشته باشید که اگر صندلی کامپیوتر با روکش چرمی تهیه می کنید چرم آن دارای شیارهایی باشد تا جریان هوا روی صندلی بخوبی صورت بگیرید و مانع از افزایش دما و تعریق شود.

پشتی کمر صندلی

خب، در ادامه مقاله امروز درباره اینکه صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ می خواهیم به یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک صندلی کامپیوتر خوب اشاره داشته باشیم که آن هم پشتی کمر صندلی است که انتخاب می کنیم. صندلی که انتخاب می کنید باید دارای پشتی ارگونومیک باشد زیرا که نامناسب بودن این بخش از صندلی می تواند باعث خستگی، کمردرد و آسیب دیدن ستون فقرات شما شود. دقت داشته باشید که زاویه پشتی صندلی نباید خیلی خوابیده باشد نه خیلی صاف باشد.

دسته صندلی

بهترین نوع دسته برای صندلی های کامپیوتر باید به گونه ای باشد که علاوه بر اندازه مناسب قابلیت تغییر ارتفاع و حالت نیز داشته باشد تا شما کاربران عزیز با توجه به عادت نشستن و رفتاری خود بتواند آن را تغییر دهید.

نشیمنگاه صندلی

به طور استاندارد اندازه نشیمن یک صندلی کامپیوتر باید بین ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر باشد.

خرید صندلی کامپیوتر ارزان

نمونه صندلی کامپیوتر استاندارد گلدسیت

 

در نهایت اینکه

بار دیگر یادآوری می کنیم که برای خرید هر مدل صندلی اداری و غیر اداری باید به ویژگی ها و مشخصات آن توجه داشته باشید تا اصول استاندارد در آن ها بخوبی رعایت شده باشند. ما سعی کردیم امروز به این مسئله بپردازیم که صندلی کامپیوتر چی بخرم؟ و کمی درباره ویژگی ها و مشخصاتی که یک صندلی کامپیوتر خوب باید دارا باشد و شما عزیزان در زمان خرید باید به آن ها توجه داشته باشید اشاره کنیم. امید است که موارد عنوان شده در این مقاله مفید بوده باشند و شما توانسته باشید بهترین و با کیفیت ترین صندلی کامپیوتر را برای خود خریداری کنید.

سوالات مربوط به صندلی کامپیوتر چی بخرم؟

  1. صندلی کامپیوتر غیر استاندارد چه آسیب هایی را برای کاربران به همراه دارد؟
    ایجاد گودی کمر، درد در ناحیه پاها، آسیب به مهره های کمر و گردن و آسیب به ستون فقرات از جمله مشکلاتی است که در صورت استفاده از یک صندلی کامپیوتر غیر استاندارد ممکن است برای کاربر به وجود آید.
  2. قیمت یک صندلی کامپیوتر خوب چقدر است؟
    قیمت ها متفاوت است و بستگی به وسایل به کار رفته تولید کننده دارد که از چه جنس موادی برای ساخت صندلی کامپیوتر استفاده کرده باشد.
  3. یک صندلی استاندارد دارای چه مزیت هایی می باشد؟
    جلوگیری از احساس درد و خستگی مفرط، افزایش بهره وری و جلوگیری از ایجاد مشکل در ناحیه گردن، کمر و پاها
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *