مقالات مبلمان و صندلی اداری
قیمت مبلمان اداری جلیس

قیمت مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس

به طور کلی مبلمان اداری را می توان گفت که ترکیبی از مبلمان، صندلی های اداری، کتابخانه ها، فایلینگ ها، میز های اداری، پارتیشن ها و کانتر ها است و شما باید قیمت مبلمان اداری جلیس را بدانید.

در کل مبلمان اداری جلیس به عناصر و تجهیزاتی گفته می شود که در محیط های اداری قرار می گیرد و کمک بزرگی در انجام کار می کند و همچنین راندمان کاری افراد را بالا می برد. در خرید مبل راحتی در سال ۲۰۲۰ به این نکته دقت داشته باشید که مبلمان اداری نقشی فراتر از وسیله ای برای به اتمام رساندن امور اداری می کند.

ویژگی مبلمان اداری برند جلیس

نکته ای که وجود دارد این است که صندلی ارگونومیک اداری نیز از لحاظ کیفیت، کاربری، قیمت، دارا بودن ابزار های تنظیمی و همچنین اصول ارگونومی به انواع مختلفی از صندلی های کارمندی، اپراتوری، مدیریتی، کنفرانسی، کارمندی، انتظار، کانتر ها و آزمایشگاهی تقسیم می شود.

همان طور که می دانید مبلمان های اداری همانند مبلمان های خانگی نیستند و قیمت مبلمان اداری جلیس در این نوع از مبلمان متفاوت است و به ویژگی هایی نظیر:

ویژگی های این گونه از مبلمان ها باید به گونه ای باشد و آن ها را مناسب برای استفاده می کند. ویژگی مهم مبلمان اداری جلیس این است که باید زیبا و با سایر بخش های اداره تناسب داشته باشد و باعث جلب توجه نشود. رنگ مبلمان های اداری به گونه ای است که خنثی هستند.

مبلمان اداری باید نرم باشد به این صورت که نسبت به مبلمانی که برای خانه استفاده می شود سفت تر باشد و در صورتی که فشاری به آن وارد می کنید 2 انگشت بیشتر وارد نشود.

مبلمان های اداری باید به طور کامل پشت افراد، گردن و کمر را پشتیبانی کند و باید بدانید که مبلمان های اداری تا حد امکان راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورد و وزن متناسبی داشته باشد. دیگر ویژگی ها این است که باید جنس و کیفیت مبلمان های اداری بالا باشد.

مزایای خرید سرویس مبلمان اداری

از مبلمان های اداری برای با پرستیژ کردن اداره ها استفاده می شود، همچنین می توان برای کاهش خستگی از آن ها استفاده کرد و مهم ترین عامل برای زیبای سازی اداره ها و همچنین می توان برای این که فایل های کاغذی و مهم را بایگانی کنند، از این مبلمان ها استفاده می کنند.

از مبلمان ها و یا میز اداری جلیس برای بهینه کردن فضای اداره و به وجود آوردن محیطی استاندارد استفاده می کنند و در ضمن از آن ها برای جدا سازی قسمت های متفاوت استفاده می کنند که برای استاندارد کردن و زیبایی محیط و فضای شرکت مهم ترین نقش را دارد.

راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

نکته قابل توجهی که در زمان خرید و قیمت مبلمان و یا میز اداری جلیس باید به آن توجه کنید این است که باید بدانید که شما تقریبا یک سوم از زمان و عمر خودتان و کارمندانتان صرف این محل می کنید پس باید در وهله اول به این نکته توجه کنید که آیا خرید این مبلمان باعث راحتی کارکنان شما می شود؟

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که در وهله دوم شما باید تمرکزتان را بر روی زیبایی مبلمان اداری و بعد به راندمان کاری که دارد و تاثیر می گذارد، قرار دهید. بعد به جنس توجه کنید.

عوامل موثر بر قیمت مبلمان اداری جلیس

اگر قصد خرید مبلمان اداری برای شرکت و اداره خود دارید باید به مورد قیمت مبلمان اداری جلیس توجه داشته باشید زیرا بسیاری از افراد قبل از خرید به این نکته توجه می کنند که چه عواملی بر قیمت آن محصول تاثیر می گذارد، این عوامل شامل:

  • ابعاد و سایز مبلمان اداری
  • نوع پارچه و روکش مبلمان اداری
  • متریال و مواد اولیه در ساخت مبلمان
  • سبک و مدل کاربری ساخت مبلمان ادری

انواع مدل های مبلمان اداری جلیس

زمانی که می خواهیم قیمت مبلمان و یا میز اداری جلیس را برای شما بگوییم و باید قبل از آن مشخص کنیم که چه مدلی از مبلمان را می خواهید، زیرا هر نوعی از مبلمان اداری قیمت مخصوص به خود را دارد.

  1. مبلمان اداری مدرن
  2. مبلمان کلاسیک اداری
  3. مبلمان اداری چوبی جلیس
  4. مبلمان اداری با روکش چرم

بهترین برند برای مبلمان اداری

برای این که شما قیمت مبلمان را به دست بیاورید باید بدانید که بهترین برند برای قیمت مبلمان اداری جلیس است، زیرا جلیس بهترین برندی است که فعالیت آن در حوزه مبلمان های اداری است و کیفیت بالایی را برای افراد ارائه می دهد. شما با خرید از بهترین برند می توانید از گارانتی، کیفیت و خدمات پس از فروش و مسائل دیگری که امکان دارد در هنگام خرید برای شما پیش بیاید، جلوگیری می کند.

انتخاب مبلمان اداری جلیس

در زمان خرید مبلمان اداری باید به گونه ای انتخاب کنید که بتواند شما را در انجام کارها کمک کند. اما حواستان باشد که در مبلمان ها هیچ چیزی مهم تر از کیفیت نیست و بدانید که این مبلمان ها جزء وسایلی است از آن ها باید با کیفیت اولش برای سالیلان سال استفاده کنید. بنا براین باید مبلمانی را انتخاب کنید که در متریال و اتصالات آن ها استحکام بالایی استفاده شده باشد، همچنین طراحی و تولید آن ها به گونه ای باشد که نیازی بع تعویض در مدت زمان کم نداشته باشد.

عامل دیگر در انتخاب مبلمان و یا میز اداری جلیس، راحتی است که بسیار مهم و ضروری است. به هیچ عنوان فراموش نکنید که این مبلمان ها برای کارمندان شما وسیله مهم است و اگر راحتی بیشتری در آن استفاده شده باشد و اصول ارگونومیک در آن رعایت شده باشد، به همان اندازه کارکنان در زمان کر کردن خستگی کمتری را احساس می کنند و مشکلات کمتری را در ناحیه کمر و گردن خود احساس می کنند و همیم عاملی است که باعث می شود کارکنان در طول ساعاتی که کار می کنند انرژی بیشتری داشته باشند.

عامل دیگر کارایی مبلمان اداری است و در نظر داشته باشید که مبلمان ها را متناسب با نیاز کاری شما طراحی و تولید می کنند و همچنین باید نیاز سنجی خود را بررسی کنید زیرا نوع فعالیت، متراژ و نقشه دفتر کار، رنگ و نوع ارباب رجوع از مواردی هستند باید به آن توجه داشته باشید.

ابعاد مبلمان اداری جلیس

شاید برایتان جالب باشد تمام لوازمی که در مبلمان اداری از جمله میز اداری جلیس وجود دارد ابعاد استانداردی را دارد که در ادامه برای شما توضیح می دهیم.

ارتفاع نشیمنگاع مبلمان اداری تا زمین باید در حدود 38 سانتی متر الی 40 سانتی متر و عمق آن ها باید بین 44 الی 56 سانتی کتر باشد و تکیه گاه صندلی ارتفاعی در حدود 38 الی 46 سانتای متر داشته باشد.

اکثر میز های اداری عرضی در حدود 60 الی 76 سامنتی متر دارند و تنها فرق آن ها در طول آن ها است به این صورت که میز مدیریت ارتفاعی در حدود 76 است و این در حالی است که طول میز کارشناسی در حدود 139 تا 180 است و ارتفاع آن ها به 75 سانتی متر هم می رسد.

فایل های اداری و کتاب خانه ها اندازه و ابعاد استانداردی برای طراحی و ساخت ندارند و شما با توجه به فضای اداره و خانه خود می توانید آن را سفارش دهید و در دکوراسیون اداره خود استافاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کنیم برای شما توضیح دهیم که قیمت مبلمان اداری جلیس به چه عواملی بستگی دارد، به این صورت که قیمت به مزایا و ویژگی ها و انوع مدل های مختلف مبلمان های اداری بستگی دارد و شما می توانید برای خرید به سایت فروشگاهی ما مراجعه کنید.

سوالات متداول قیمت مبلمان اداری جلیس

  1. مبلمان اداری جلیس چه انواعی دارد؟
    انواع مبلمان اداری شامل مبلمان اداری مدرن، مبلمان کلاسیک اداری، مبلمان اداری چوبی جلیس و مبلمان اداری با روکش چرم است.
  2. قیمت مبلمان اداری به چه عواملی بستگی دارد؟
    عواملی که بر قیمت تاثیر می گذارد اعمم از ابعاد و سایز مبلمان اداری نوع پارچه و روکش مبلمان اداری ،متریال و مواد اولیه در ساخت مبلمان وسبک و مدل کاربری ساخت مبلمان ادری است.
  3. مزیت استفاده از مبلمان اداری چیست؟
    مبلمان های اداری مزیت هایی دارند که می توان برای کاهش خستگی از آن ها استفاده کرد و مهم ترین عامل برای زیبای سازی اداره ها است و برای بهینه کردن فضای اداره و به وجود آوردن محیطی استاندارد استفاده می کنند وبرای جدا سازی قسمت های متفاوت استفاده می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *