مقالات مبلمان و صندلی اداری

 مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

 مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

یکی از پرطرفدارترین مدل مبلمان اداری، مبل چسترفیلد اداری می باشد که ما امروز میخواهیم در این مقاله برایتان بیشتر درباره کاربرد و مدل های آن صحبت کرده و به این سوال پاسخ دهیم که اصلا مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

با تیم گلدسیت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مبل چستر فیلد اداری چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم به این سوال بپردازیم که مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟ می خواهیم به شما بگوییم که اصلا به چه سبک صندلی اداری و مبل اداری، مبل چستر گفته می شود.

در واقع مبل چستر فیلد یکی از قدیمی ترین انواع مبل های لوکس و سلطنتی می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن این است که روی تکیه گاه، دسته و نشیمن آن لمسه کاری و دکمه کاری انجام گرفته است.

این مدل مبل های اداری علاوه بر دکمه کاری و لمسه کاری هایی که روی آن ها انجام شده دارای یکسانی مشخصی بین دسته ها و تکیه گاه مبل می باشند.

بد نیست بدانید که در مدل های قدیمی این مدل مبلمان بیشتر از روکش های چرم برای این مدل مبل استفاده میشده است.

کاربرد مبل چستر فیلد اداری

اما، برایتان بگوییم از کاربردهای این مدل مبل اداری، اینکه شما چه سبک و طرح مبلمانی را برای دفتر کار خود انتخاب می کنید شاید در ظاهر چندان اهمیت نداشته باشد اما اینکه از کاربرد اصلی آن ها اطلاع داشته باشید می تواند در نحوه خرید شما تاثیرگذارتر باشد.

شما باید دقت داشته باشید مبلمانی که برای دفتر و شرکت خود خریداری می کنید با سبک میز مدیریت، صندلی اداری، پارتیشن های اداری و سایر تجهیزات اداری شما هماهنگی و تناسب داشته باشند.

از آنجایی که مبل چسترفیلد اداری از نظر روکش، رنگ بندی و حتی فرم و حالت آن بسیار متنوع است، به همین دلیل می توان متناسب با دکوراسیون و چیدمان محیط اتاق مدیریت و سالن انتظار و غیره آنها را انتخاب کرد.

مهم ترین موارد کاربرد مبل چسترفیلد اداری

از مهم ترین موارد کاربرد مبل چسترفیلد اداری می توان به دو مورد زیر اشاره کرد.

  1. مبل چستر فیلد در محیط های اداری مدرن
  2. مبل چستر فیلد اداری کلاسیک

مبل چستر فیلد در محیط های اداری مدرن

در این بخش از مقاله مربوط به مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟، می خواهیم برایتان از کاربرد این مدل مبلمان در محیط های اداری مدرن بیشتر بگوییم.

خیلی از محیط های اداری هستند که این روزها به دنبال چیدمان مدرن و مینیمال می باشند به همین خاطر است که به دنبال این هستند تا در کنار سادگی در این محیط ها با انتخاب مبل و صندلی اداری و غیره یک محیط شیک و زیبا را فراهم کنند.

اگر برای یک محیط اداری مدرن به دنبال مبل چستر مناسب می باشید، پیشنهاد ما به شما مبل های چستر قایقی می باشد.

چون این مدل مبل های چستر تناسب بیشتری با محیط های مدرن دارند. روکش این مبل ها مخمل و پارچه هایی به جزء پارچه چرم می باشد.

مبل چستر فیلد اداری کلاسیک

اما، برای محیط های اداری که به دنبال دیزاین های کلاسیک هستند باید بگوییم که بیشتر چسترهایی که روی آن ها لمسه کاری بیشتری انجام شده انتخاب خوبی است.

این مدل مبل های چستر فضای دفتر کار شما را  رسمی تر جلوه می کند و انتخاب بسیار خوبی برای دفتر وکالت و موارد مشابه محسوب میشوند.

مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

حال که دانستید مبل چستر فیلد اداری چیست؟ چه کاربردهایی دارد و برای محیط های ادرای مدرن و کلاسیک بیشتر کدام مدل از این مبلمان مناسب می باشد نوبت آن است که به این پرسش بپردازیم که اصلا مبل چستر فیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

این مدل مبل های اداری از پرطرفدارترین مدل هایی هستند که برای محیط های کاری و دفاتر مدیریت بیشتر استفاده می شوند.

این نوع مبلمان ابتدا تنها در محیط های لوکس و سلطنتی کاربرد داشته و در حال حاضر با مدل های بسیار متنوع به گزینه ای فوق العاده برای محیط کار تبدیل شده اند.

فقط همانطور که در پاراگراف های قبلی هم اشاره کردیم باید آن ها را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر تجهیزات اداری دفتر کار شما تناسب و هماهنگی لازم را داشته باشند

نکات مهم در استفاده از مبل چستر فیلد اداری

برای انتخاب و خرید مبل های چستر فیلد ادرای همچون سایر مبلمان های اداری باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که در این بخش به آن ها اشاره کرده ایم.

  • برای محیط اداری کوچک، تا حد امکان تعداد مبل را کمتر انتخاب کنید. (یک مبل چستر دو نفره و دو تک نفره انتخاب مناسبی است)
  • اگر فضای خالی در یکی از گوشه های اتاق کار دارید، مبل ال چستر فیلد اداری می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • رنگ روکش و تعداد لمسه کاری های انجام شده روی مبل باید با سبک چیدمان و مدل میز مدیریت و… تناسب داشته باشد.
  • تا حد امکان مبل چستر فیلد را برای محیط های اداری بزرگ انتخاب کنید.
  • برای محیط های کاری و اداری با تردد زیاد، روکش چرم انتخاب مناسب تری خواهد بود.
در نهایت اینکه

خوب، شما دوستان عزیزی که پرسیده بودید مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟. ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با مدل های مبل چستر آشنا کرده و برایتان از کاربردهای این مدل مبل های اداری برای محیط های مدرن و کلاسیک بیشتر بگوییم.

در ضمن اشاره ای هم به یک سری نکات مهم کردیم که در زمان خرید و استفاده از این مدل مبلمان اداری باید به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

امیدواریم که موارد عنوان شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشند.

سوالات مربوط به مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟

  1. مبل چستر چرمی بهتر است یا مبل چستر پارچه ای؟
    معمول ترین پارچه مبلی برای مبل های راحتی، پارچه مازراتی است. یکی دیگر از پارچه هایی که برای مبل راحتی استفاده می‌شود، پارچه مخمل است. پارچه های چرم نیز برای مبلمان راحتی و مخصوصا مبل های چستر قابل استفاده هستند.
  2. نشیمن مبل چستر باید چگونه باشد؟
    چسترفیلد های اصل با مقدار مناسبی از فنر در زیر نشیمن ها، به اندازه ای خوب هستند که هنگام مواجه با استفاده روزمره خراب نشوند.
  3. قیمت مبل چستر چقدر است؟
    قیمت مبل چستر با توجه به میزان اسفنج به کار رفته و همچنین جدید بودن مدل آن متفاوت است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *