مقالات مبلمان و صندلی اداری
خرید صندلی مطالعه استاندارد

خرید صندلی مطالعه استاندارد

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای مطالعه کردن به دنبال یک صندلی مطالع استاندارد می باشید که در گوشه ای از منزل خود آن را جای دهید. اما به نظرتان برای خرید چنین صندلی باید به چه نکاتی توجه داشت؟ قیمت این مدل صندلی ها چقدر می باشد؟ آیا می توان با خرید صندلی مطالعه استاندارد با تخفیف نیاز خود را برآورده کرد یا خیر؟

سوالاتی که در این بخش به آن ها اشاره کرده ایم گاها ممکن است که از ذهن خیلی از شما دوستان عزیز عبور کند و به دنبال پاسخی برای آن ها باشید. درست است که گاها این مدل صندلی ها برای نشستن های طولانی مدت انتخاب نمی شوند اما این دلیل نمی شود که برای انتخاب و خرید آن ها بی گدار به آب بزنید. بهتر است برای خرید صندلی مطالعه و صندلی مخصوص کمر درد مورد نظرتان به این مسئله فکر کنید که می تواند بهترین گزینه برای این باشد که شما را به هدفتان یعنی علاقه مندی به مطالعه بیشتر نزدیک خواهد کرد.

انتخاب و خرید صندلی مطالعه استاندارد

اگر در دنیای صندلی اداری به دنبال این هستید که بتوانید یک صندلی استاندارد را تهیه کنید باید موارد و نکات مهمی را در نظر بگیرید. مثلا: برای خرید صندلی مطالعه استاندارد باید بدانید که این مدل صندلی ها به تنهایی باعث ایجاد احساس راحتی شما خواهند شد. اما این تمام ماجرا نیست. صندلی مطالعه استاندارد با تخفیف، نمونه ای از صندلی های موجود در بازار می باشند که اغلب فروشگاه ها و تولید کنندگان در مواقع مختلف و به دلایل بسیار زیادی آن را به مشتریان خود عرضه می کنند.

خب، شاید اصلی ترین دلیل آن ها این باشد که می خواهند همیشه مشتریان قدیمی خود را داشته باشند و به تعداد آن ها بیافزایند. بنابراین نباید تخفیف دار بودن صندلی ها شما را وسوسه کند و بدون آگاهی خرید خود را انجام دهید. پس، برای خرید صندلی مطالعه استاندارد این مسئله را حتما در نظر داشته باشید که این صندلی ها تنها برای خواندن نیستند بلکه می توانید آن را در بخشی از خانه قرار دهید و با آسودگی روی آن نشسته و تلویزیون نگاه کنید. راحت بودن و استاندارد بود صندلی مطالعه مهم ترین فاکتور برای خرید می باشد که نباید هرگز آن را فراموش کنید.

انواع صندلی مطالعه استاندارد

تمامی صندلی های اداری ( کارمندی، مطالعه، آزمایشگاهی، و….) همگی در سبک ها و مدل های متنوع و مختلف بسیار زیادی در بازار موجود می باشند. هر یک از این صندلی ها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و با توجه به نیاز و سلیقه کاربران طراحی و تولید شده اند. شما دوستان عزیز به عنوان شخصی که قصد خرید صندلی مطالعه استاندارد یا هر مدل صندلی اداری دیگر را که دارید باید قبل از هر اقدامی درباره انواع صندلی  مورد نظرتان کسب اطلاع کنید و مشخص کنید که شما به دنبال چه مدل صندلی مطالعه یا کارمندی می باشید.

در این صورت بهتر و راحتر می توانید در بازار گشت زده و خرید خود را انجام دهید. در این بخش می خواهیم به شما دوستانی که قصد خرید صندلی مطالعه استاندارد را دارید کمک کرده و انواع آن را به شما معرفی کنیم تا در خرید که انجام می دهید دچار مشکل نشوید.

  • صندلی مبلی
  • صندلی چرم و کلاسیک
  • صندلی کودکان
  • صندلی دایره ای

خرید صندلی مطالعه برای افرادی با وزن بالا

خیلی از دوستان هستند وقتی تصمیم به خرید صندلی مطالعه استاندارد با تخفیف می گیرند این سوال برایشان پیش می آید که آیا صندلی مطالعه ای که انتخاب کرده اند تحمل وزن آن ها را دارد یا خیر؟! خب، در پاسخ به این دوستان عزیز باید بگوییم که اگر شما فردی با وزنی بالای 130 کیلوگرم می باشید باید در زمان خرید حتما به فروشنده بگویید که وزنتان چقدر می باشد تا با تجربه ای که در این زمینه دارند از میان مدل های مختلف صندلی مطالعه بهترین و مناسب ترین گزینه را در اختیار شما قرار دهند.

صندلی اداری مشکی

قیمت صندلی اداری

اغلب فروشگاه ها برای افرادی که وزن آنها بالای 130 کیلوگرم می باشد سعی می کنند تا در طراحی و ساخت صندلی اداری و مطالعه از جک و مکانیزم قوی تری استفاده کنند. مثلا: در صندلی مطالعه استاندارد از مکانیزم اتوبوسی و جک WDF تایوانی که تحمل وزن بسیار بالایی را دارد استفاده می شود که کمی قیمت آن با صندلی های که تحمل وزن کمتری را دارند متفاوت می باشد و شما باید مبلغی را به عنوان مابه التفاوت پرداخت کنید.

بهترین جک صندلی در صندلی مطالعه استاندارد

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم حتما باید در زمان خرید مدل های مختلف صندلی اداری به نکات و موارد مهمی توجه داشته باشید. ساختار و قطعات استفاده شده در طراحی صندلی ها همچون صندلی مطالعه می تواند در انتخاب و تصمیم شما برای خرید تاثیر زیادی بگذارد. در این بخش می خواهیم برای شما دوستان عزیزی که به فروشگاه ها مربوط به مبلمان اداری مراجعه می کنید و متوجه این مسئله می شوید که محصولات آن ها تخفیف خورده است و تصمیم به خرید صندلی مطالعه استاندارد می گیرید بگوییم که حتما از نوع جک و سایر قطعات استفاده شده در طراحی صندلی مطالعه مورد نظرتان اطمینان بدست آورید.

شاید به نظرتان این کار سخت باشد و شما اطلاعاتی در این زمینه ندارید. اما اصلا جای نگرانی نیست، چرا که تیم گلدسیت به شما می خواهد بگویید که بهترین جک برای طراحی صندلی مطالعه استاندارد چه نوع جکی می باشد و چه ویژگی دارد. جک هایی که برای صندلی های مطالعه از آن ها استفاده می شود تا 12 سانت قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و از همه مهمتر اینکه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشند.

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم، دوست عزیز که قصد خرید صندلی مطالعه استاندارد را دارید لازم است بدانید که طراحی و تولید این مدل صندلی ها در سایت گلدسیت مطابق با اصول ارگونومی می باشد و یک صندلی راحت است که می توانید ساعت ها روی آن نشسته و به مطالعه بپردازید و احساس خستگی نکنید. طراحی و ساخت این صندلی ها بدین گونه است که در قسمت نشیمن و پشتی، از اندازه زیادی حدود 12 یا 13 سانت فوم سرد کار شده است.

همین مسئله باعث می شود که شما در زمان نشستن روی این صندلی های دچار خستگی یا خشکی باسن و پا ها نشوید.

سوالات مربوط به خرید صندلی مطالعه استاندارد

  1. روکش بهترین صندلی مطالعه استاندارد از چیست؟
    روکش بهترین صندلی مطالعه از نوع چرم پارس میباشد که بهترین چرم موجود در بازار است و قابلیت تولید انواع رنگ بصورت سفارشی را دارد. کیفیت این نوع چرم به گونه ای میباشد که در استفاده طولانی مدت و در مدت زمان چندین ساله از محصول.
  2. صندلی مطالعه استاندارد دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
    ارگونومیک بودن صندلی، قابلیت تنظیم ارتفاع، عرض مناسب، تیکه گاه و نشیمن مناسب و استاندارد از مهم ترین ویژگی های یک صندلی مطالعه استاندارد می باشد.
  3. قیمت صندلی مطالعه چقدر است؟
    قیمت انواع مختلف صندلی مطالعه، کم و بیش دارای نوساناتی است که عمدتا به امکانات و کاربرد های آن برمی گردد
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *